Toon posts:

Kan niet abonneren op eerste vermelding artikel

Pagina: 1
Acties:

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:39
Als ik bij onderstaand artikel 'Prijs volgen' aan klik, dan krijg ik de melding 'De CSRF-token is ongeldig. Probeer het formulier opnieuw te versturen.'. Ook na refresh van de pagina.

pricewatch: Ubiquiti UniFi Protect G3 Instant Camera

http://www.robertwebbe.nl

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:51

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@robertwebbe Hmm hier hetzelfde. Bij de eerste klik op de button Prijsalert instellen gebeurt er niets, bij een tweede klik krijg je de CSRF foutmelding. Bij een willekeurig ander product zonder prijs, gebeurt hetzelfde. Ik verplaats dit topic naar Stoute Bugs :)

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-06 20:22

DaFeliX

Tnet Devver
Glaanie schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 11:20:
[...] Ik verplaats dit topic naar Stoute Bugs :)
lekker makkelijk om het maar bij ons neer te gooien :+

Maar, het lijkt er inderdaad op dat de eerste klik een foutmelding geeft; waardoor er 'niets' lijkt te gebeuren. Dat ie dan de tweede keer een CSRF-foutmelding geeft is dan op zich wel goed.

We gaan het uitzoeken!

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

• Glaanie

Glaanie

DaFeliX schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 11:29:
[...]

lekker makkelijk om het maar bij ons neer te gooien :+
[...]
Wie de bug maakt, plette hem met de schoen. Of zo iets :+

• DaFeliX

DaFeliX

Tnet Devver
robertwebbe schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 11:17:
Als ik bij onderstaand artikel 'Prijs volgen' aan klik, dan krijg ik de melding 'De CSRF-token is ongeldig. Probeer het formulier opnieuw te versturen.'. Ook na refresh van de pagina.

pricewatch: Ubiquiti UniFi Protect G3 Instant Camera
Deze bug heeft een schoenzool gevonden en is geplet; het werkt nu weer :)

We hebben onlangs de code hier aangepast, en o.a. typehints toegevoegd. Hierdoor dwingen we in de code af dat waardes die je meegeeft in een functie van een bepaalde type moet zijn. In dit geval is er een methode voor het aanmaken van een prijsalert dat de huidige prijs nodig heeft. We hebben hier de typehint voor ingesteld dat de huidige prijs een integer of float moet zijn. Maar, voor dit product was er nog geen prijs bekend, en is de huidige prijs dus null. null is geen integer of float, dus crashte het geheel.
Wat we hebben aangepast is dat we nu de huidige prijs op 0 zetten als er nog geen prijs bekend is, en het probleem is verholpen.

Thanks voor je melding _/-\o_

• Glaanie

Glaanie

DaFeliX schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:27:
[...]

Deze bug heeft een schoenzool gevonden en is geplet; het werkt nu weer :)

We hebben onlangs de code hier aangepast, en o.a. typehints toegevoegd. Hierdoor dwingen we in de code af dat waardes die je meegeeft in een functie van een bepaalde type moet zijn. In dit geval is er een methode voor het aanmaken van een prijsalert dat de huidige prijs nodig heeft. We hebben hier de typehint voor ingesteld dat de huidige prijs een integer of float moet zijn. Maar, voor dit product was er nog geen prijs bekend, en is de huidige prijs dus null. null is geen integer of float, dus crashte het geheel.
Wat we hebben aangepast is dat we nu de huidige prijs op 0 zetten als er nog geen prijs bekend is, en het probleem is verholpen.

Thanks voor je melding _/-\o_
Ik mis onwijs veel context, maar zoals het er nu staat lijk ik te lezen dat bij een "vanaf eerste prijsmelding" prijsalert voor een prijsloos product, de prijs van het betreffende product vanaf nu op 0 wordt gezet in de alert. Maar nu er technisch gezien een prijs is (immers niet null als in niets), gaat dat wel goed voor als er wel een echte prijs komt?

• DaFeliX

DaFeliX

Tnet Devver
Glaanie schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:49:
[...]

Ik mis onwijs veel context, maar zoals het er nu staat lijk ik te lezen dat bij een "vanaf eerste prijsmelding" prijsalert voor een prijsloos product, de prijs van het betreffende product vanaf nu op 0 wordt gezet in de alert. Maar nu er technisch gezien een prijs is (immers niet null als in niets), gaat dat wel goed voor als er wel een echte prijs komt?
Voorheen werd er impliciet ook 0 ipv null doorgegeven, alleen gebeurde dat een stap later. Wat dat betreft is daar niets veranderd.

Op het moment dat er een prijs update plaatsvind, wordt er eerst gekeken of er een prijs bekend was; was er geen prijs bekend stuurt ie sowieso een prijsalert, ongeacht wat er bij de alert is ingesteld. Het maakt dus niet uit of deze 0, 1337, √-1 of 4294967296 is :)

• Glaanie

Glaanie

DaFeliX schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:58:
[...]

Voorheen werd er impliciet ook 0 ipv null doorgegeven, alleen gebeurde dat een stap later. Wat dat betreft is daar niets veranderd.

Op het moment dat er een prijs update plaatsvind, wordt er eerst gekeken of er een prijs bekend was; was er geen prijs bekend stuurt ie sowieso een prijsalert, ongeacht wat er bij de alert is ingesteld. Het maakt dus niet uit of deze 0, 1337, √-1 of 4294967296 is :)
Succes met het invullen van √-1 als er een int of float wordt verwacht :P

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:39
Ik ben dan weer zo'n type die denkt: even proberen....

Deze waarde is niet geldig.

http://www.robertwebbe.nl

• DaFeliX

DaFeliX

Tnet Devver
robertwebbe schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 15:51:
Ik ben dan weer zo'n type die denkt: even proberen....

Deze waarde is niet geldig.
heb je wel een getal ingevuld bij het bedrag? Mag geen tekst zijn (of kies "Vanaf de eerste prijsmelding" als optie)

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee