Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
@Jogai Gaan we helaas niet op korte termijn doen. We hebben een tijdje zo'n filter gehad, maar het onderhoud bleek ontzettend bewerkelijk. Vooral Intel kon er een potje van maken met de Celeron en Pentium lijn, dat een (fictief voorbeeld) G9384 niet op hetzelfde platform was gebaseerd als de G9354. Hierdoor was automatiseren niet mogelijk (als G93xx, dan platform Y).
Een generatie-filter zou misschien nog kunnen, maar (daar heb je ze weer) Intel heeft daar ook weer leuke dingen mee verzonnen kwa namen. Dus ik ben bang dat het alsnog handwerk gaat worden om al die uitzonderingen eruit te halen en dat op een gegeven moment het alsnog een zooitje wordt.
Zoals gezegd, korte termijn: Nee. Lange termijn: Misschien, onder voorwaarden.
Een generatie-filter zou misschien nog kunnen, maar (daar heb je ze weer) Intel heeft daar ook weer leuke dingen mee verzonnen kwa namen. Dus ik ben bang dat het alsnog handwerk gaat worden om al die uitzonderingen eruit te halen en dat op een gegeven moment het alsnog een zooitje wordt.
Zoals gezegd, korte termijn: Nee. Lange termijn: Misschien, onder voorwaarden.
Juist omdat ze er een potje van maken is zo'n filter handig, maar ik begrijp het wel. Als je het niet kan automatiseren wordt het snel heel veel werk.
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.