Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

CPU Core type filter

Pagina: 1
Acties:

• Jogai
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 12-06 21:31
In mijn ogen zou het heel fijn zijn om te kunnen filteren op type cores bij CPU's, Laptops, en PC's. Dus een filter voor Zen 3, Rocket Lake etc. als voorbeeld.

Of als dat misschien makkelijker is, op deel serie naam, dus Ryzen 5xxx of Intel 11xxxx oid. Dit laatste is wel minder fijn omdat: nieuws: AMD brengt ook Ryzen 5000U-processors met Zen 2-cores uit

Full time freelance sinds 2020! Link me =====> www.linkedin.com/in/wdingemanse

• Glaanie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 07:58

Glaanie

Medewerker Product Content

All your content belong to us

@Jogai Gaan we helaas niet op korte termijn doen. We hebben een tijdje zo'n filter gehad, maar het onderhoud bleek ontzettend bewerkelijk. Vooral Intel kon er een potje van maken met de Celeron en Pentium lijn, dat een (fictief voorbeeld) G9384 niet op hetzelfde platform was gebaseerd als de G9354. Hierdoor was automatiseren niet mogelijk (als G93xx, dan platform Y).

Een generatie-filter zou misschien nog kunnen, maar (daar heb je ze weer) Intel heeft daar ook weer leuke dingen mee verzonnen kwa namen. Dus ik ben bang dat het alsnog handwerk gaat worden om al die uitzonderingen eruit te halen en dat op een gegeven moment het alsnog een zooitje wordt.

Zoals gezegd, korte termijn: Nee. Lange termijn: Misschien, onder voorwaarden.

• Jogai
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 12-06 21:31
Juist omdat ze er een potje van maken is zo'n filter handig, maar ik begrijp het wel. Als je het niet kan automatiseren wordt het snel heel veel werk.

Full time freelance sinds 2020! Link me =====> www.linkedin.com/in/wdingemanse

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True