Goedendag!
Via deze weg wil ik graag advies vragen voor de aanschaf van een monitor. Aangezien ik tot heden altijd gebruik gemaakt heb van een televisiescherm, ben ik niet bekend met alle termen die de schermen tegenwoordig dragen..
Begin dit jaar heb ik onderstaande pc samengesteld en aangesloten op een 65" OLED, echter begint mijn partner daar wat moeilijkheden mee te krijgen in de zin dat ze wat te vaak naar mijn games moet kijken, dus ben doorverwezen om een scherm aan te schaffen..
Enfin, zoeken op internet, reviews lezen en een keus gemaakt om 2x een LG 27gl850 te bestellen, deze gisteren ontvangen en geïnstalleerd. Maar toch heb ik het idee (oke, ben wat verwend met dat OLED scherm) dat ik er meer uit kan halen. Op naar een 4K scherm en daar loop ik een beetje vast! De grote broer van mijn huidige scherm kost meteen 900 euro, daar heb ik er nu 2 voor..
De vraag: zeggen jullie, houd deze 2 schermen of ruil hem toch in voor de 4K versie? Ultrawide een optie of ruil alles in en wacht?
Ik zoek een?
Degelijk scherm voor mijn RTX 3080, wat hoofdzakelijk gebruikt gaat worden voor gaming.
Wat wil je ermee bereiken?
Het maximaal benutten van de videokaart
Wat is je budget?
Meer dan 1000 euro ben ik niet van plan om uit te geven aan een scherm
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik neig naar Asus of LG, maar sta open voor alternatieven
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Het scherm gaat aangesloten worden op deze samenstelling en komt in de woonkamer te staan:
Via deze weg wil ik graag advies vragen voor de aanschaf van een monitor. Aangezien ik tot heden altijd gebruik gemaakt heb van een televisiescherm, ben ik niet bekend met alle termen die de schermen tegenwoordig dragen..
Begin dit jaar heb ik onderstaande pc samengesteld en aangesloten op een 65" OLED, echter begint mijn partner daar wat moeilijkheden mee te krijgen in de zin dat ze wat te vaak naar mijn games moet kijken, dus ben doorverwezen om een scherm aan te schaffen..
Enfin, zoeken op internet, reviews lezen en een keus gemaakt om 2x een LG 27gl850 te bestellen, deze gisteren ontvangen en geïnstalleerd. Maar toch heb ik het idee (oke, ben wat verwend met dat OLED scherm) dat ik er meer uit kan halen. Op naar een 4K scherm en daar loop ik een beetje vast! De grote broer van mijn huidige scherm kost meteen 900 euro, daar heb ik er nu 2 voor..
De vraag: zeggen jullie, houd deze 2 schermen of ruil hem toch in voor de 4K versie? Ultrawide een optie of ruil alles in en wacht?
Ik zoek een?
Degelijk scherm voor mijn RTX 3080, wat hoofdzakelijk gebruikt gaat worden voor gaming.
Wat wil je ermee bereiken?
Het maximaal benutten van de videokaart
Wat is je budget?
Meer dan 1000 euro ben ik niet van plan om uit te geven aan een scherm
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik neig naar Asus of LG, maar sta open voor alternatieven
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Het scherm gaat aangesloten worden op deze samenstelling en komt in de woonkamer te staan:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i9-10850K Avengers Edition Boxed | € 379,- | € 379,- |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix Z490-A Gaming | € 245,05 | € 245,05 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3080 Suprim X 10G | € 1.356,71 | € 1.356,71 |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Wit | € 99,25 | € 99,25 |
1 | Waterkoeling | NZXT Kraken Z73 | € 249,90 | € 249,90 |
1 | Ventilatoren | Corsair iCUE QL140 RGB PWM Dual Fan Kit Wit with Lighting Node CORE, 140mm | € 96,91 | € 96,91 |
1 | Ventilatoren | Corsair iCUE QL140 RGB PWM Single Fan Wit, 140mm | € 39,90 | € 39,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair CMW32GX4M4C3600C18W | € 275,04 | € 275,04 |
1 | Voedingen | Corsair RM850x (2018) Wit | € 150,04 | € 150,04 |
1 | Solid state drives | XPG SX8200 Pro 1TB | € 119,99 | € 119,99 |
1 | Solid state drives | XPG SX8200 Pro 2TB | € 218,10 | € 218,10 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.229,89 |
Be “fearful when others are greedy, and greedy only when others are fearful.”