Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

De overheid versus broncodes

Pagina: 1
Acties:

• thomas_n
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 15:04
@Tijs Hofmans
Ik wilde alleen maar even zeggen dat ik dit echt een goed en interessant artikel vond. Beste plus-artikel tot nu toe.

Meer zoals dit graag! :9

• Tijs Hofmans
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 15:01

Tijs Hofmans

Redacteur
Daar kan ik weinig meer op zeggen dan dank je wel! Blij dat je het een goed artikel vond!

• P_de_B
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online
Eens! Ik merk sowieso dat ik de plus-artikelen steeds vaker lees. Volgens mij zijn jullie best op de goede weg daarmee. Ik denk zeker dat dit soort artikelen er 'vroeger' nauwelijks waren en dat dit echt toegevoegde waarde heeft.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True