Toon posts:

Keuzes voor type laptopscherm: "LCD" of "ja"

Pagina: 1
Acties:

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-03 15:09
https://tweakers.net/laptops/vergelijken/

Onder Beeldscherm, Type laptopscherm zijn twee opties: "LCD" of "ja". Er zouden 18 laptops moeten zijn met een "ja" (?) scherm (53 inclusief prijsloze producten), maar als ik die optie selecteer dan krijg ik geen resultaten.

Deze hele optie is sowieso niet zo nuttig aangezien OLED laptops (er staan er 18 in de PW) hiermee niet zijn te selecteren. Het infoballonnetje lijkt wel te suggereren dat OLED te selecteren zou moeten zijn met deze optie, maar dat kan dus niet.

Verstuurd vanaf mijn Computer®
Thomas Edison was een stuk uitschot.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:31

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Mentalist Dat ging mis, de check of een laptop een OLED scherm had werd ook gebruikt om het type OLED aan te geven. De check gaf blijkbaar "Ja" terug :+ Heb wat gesleuteld, je krijgt nu keurig OLED, AMOLED of LCD terug :)

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-03 15:09
Glaanie schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 11:28:
@Mentalist Dat ging mis, de check of een laptop een OLED scherm had werd ook gebruikt om het type OLED aan te geven. De check gaf blijkbaar "Ja" terug :+ Heb wat gesleuteld, je krijgt nu keurig OLED, AMOLED of LCD terug :)
Mooi, alleen is het filter nu wel dubbel met het "Type OLED scherm" filter? (en waarom is het een radiobutton ipv een vinkje?)

[Voor 5% gewijzigd door Mentalist op 17-03-2021 14:19]

Verstuurd vanaf mijn Computer®
Thomas Edison was een stuk uitschot.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:31

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Mentalist schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 14:18:
[...]

Mooi, alleen is het filter nu wel dubbel met het "Type OLED scherm" filter?
Ah, dat was mij niet opgevallen. Type OLED scherm staat nu uit. Dit is de daadwerkelijke specificatie die je invult als je een laptop met (AM)OLED wilt submitten. Dat andere filter wat ik vanmorgen heb gerepareerd, kijkt naar of en zo ja welke type OLED is ingevuld. Zo nee, wordt LCD aangenomen.

En ja, hij staat nog wel in het geval van OLED dubbel genoemd in de lijst met specificaties, maar dat kunnen wij niet uitschakelen, zonder dat de opties rare dingen gaan doen in ons CMS. Maar daar kan het niet zo heel veel kwaad, valt ook minder op :)
(en waarom is het een radiobutton ipv een vinkje?)
Dat was logisch toen we nog twee keuzes hadden, het was óf een OLED, óf een LCD. Maar sinds enige tijd zijn er ook AMOLED schermen en dan is het niet logisch meer als je OLED wilt en het maakt niet uit welk type. Dus dan is nu een vinkje kloppender, wat ik zojuist aangepast heb :)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee