Toon posts:

flatfee inet?.. nog steeds niet :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wacht nog steeds met smart op flatfee interent. Superweb zou weer beginnen maar hoor je niks meer van.

Wanadoo gebeld (want deze hebben het ook aangekondigd) maar die weten plotseling nergens meer wat van.

dus flatfee = DOOD

:(

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
En gelukkig, anders gaan ze wéér failliet.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:56

Wokschotel

Op 6 wielen

Leer er mee leven. De hele inet-business ligt op z'n gat en wat een jaar geleden gezegd is kan nu als onzin worden bestempeld.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 15 augustus 2001 17:06 schreef dennisdotcom het volgende:
En gelukkig, anders gaan ze wéér failliet.
je hebt zeker al kabel/ADSL ?

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Er is WEL flatfee!!

Kijk maar eens op http://www.demon.nl/sales/accounts/24connect.html

24Connect van Demon.

Kost wel 525 piek per maand incl. 19% BTW, maar het IS flat-fee internet.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 15 augustus 2001 17:09 schreef maartena het volgende:
Er is WEL flatfee!!

24Connect van Demon.

alleen voor bedreijven toch?.. en sja als particulier vind ik dat bedrag een beetje idioot

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-08 16:02
Superweb was 1 grote grap alleen maar poep.
Blijf wanadoo premium/broadband in de gaten houden als dat de enige kabel/adsl provider in de buurt is...

• xxxMaverick
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op woensdag 15 augustus 2001 17:06 schreef the_undertaker het volgende:
ik wacht nog steeds met smart op flatfee interent. Superweb zou weer beginnen maar hoor je niks meer van.

Wanadoo gebeld (want deze hebben het ook aangekondigd) maar die weten plotseling nergens meer wat van.

dus flatfee = DOOD

:(
yep, ook ik heb aan de telefoon gehangen. Na 3x doorverbinden verbraken ze de verbinding :r

Ik heb webwereld een mailte gestuurd, ze schrijven er volgende maand over als er niks gebeurt.......

stuur ook een mail zou ik zeggen

Verwijderd

Hoe zit het met MCI Worldcom die zouden toch in juli ook zoiets beginnen.

• xxxMaverick
Op woensdag 15 augustus 2001 22:45 schreef Mr_duron700 het volgende:
Hoe zit het met MCI Worldcom die zouden toch in juli ook zoiets beginnen.
hebben nu een contract met demon internet......550 gulden in de maand........slik

• MasterM
  • Laatst online: 05-08 10:54
Op woensdag 15 augustus 2001 17:11 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

alleen voor bedreijven toch?.. en sja als particulier vind ik dat bedrag een beetje idioot
Ik heb de moeite niet genomen om ff door te klikken of dat echt 525 piekies kost, maar ja. Ik denk dat+/- dan de Helft van de (telefoonlijn gebruikende) Tweakers een telefoon rekening heeft die kwa i net duurder is dan die 525,-. Dit geld natuurlijk niet voor iedereen. Maar als je echt in Nowares land woont (sorry maar zo vat ik het op), dan ik het toch een redelijk te overwegen iets. Al moet ik toegeven. Het is bezopen duur voor de particulier.

MasterM

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Doet Wish het niet meer dan?

Byteripper.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 15 augustus 2001 22:12 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

yep, ook ik heb aan de telefoon gehangen. Na 3x doorverbinden verbraken ze de verbinding :r

Ik heb webwereld een mailte gestuurd, ze schrijven er volgende maand over als er niks gebeurt.......

stuur ook een mail zou ik zeggen
heb nog nooit antwoord gehad via de mail van Wanadoo... nahja laten we hopen dat Wanadoo nog iets meld (aan de hand van het te komen Webwereld artikel misschien :?) anders schop ik daar de boel in mekaar.

• EsCo
  • Laatst online: 16-08 21:50
Op woensdag 15 augustus 2001 23:49 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

heb nog nooit antwoord gehad via de mail van Wanadoo... nahja laten we hopen dat Wanadoo nog iets meld (aan de hand van het te komen Webwereld artikel misschien :?) anders schop ik daar de boel in mekaar.
Ik vind dat de overheid maar eens wat moet doen voor de achtergebleven gebieden.

Ze hebben het er zo vaak over. Internet dit internet dat... Kok heeft zelfs onder het ook van de lopende camera een muis aangeraakt...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 20:32

JeroenT

hoi!

Op woensdag 15 augustus 2001 17:09 schreef maartena het volgende:
Er is WEL flatfee!!

24Connect van Demon.

LOL!!!! wat een aso's

leip hee 525 piek voor 56k :P

echt wel erg...

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 20:32

JeroenT

hoi!

zo hee inc 19% BTW ?? hahahaha wat absurd zeg..

• EsCo
  • Laatst online: 16-08 21:50
Maar hee dan heb je wel iets van een grenomeerd bedrijf dat niet zomaar failliet gaat en waar je op kan vertrouwen. Je weet wat je krijgt...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

Verwijderd

Tja.. als je moet inbellen kom je helaas niet langs de KPN... dat verklaart dat bedrag, voor goedkoper is het nagenoeg niet mogelijk..

Sterker nog: stel jij bent 24 uur per dag, 7 dagen per week online... zelfs dan maakt Demon Internet waarschijnlijk nog geen winst op die aansluiting.

Betaalbaar flat-fee Internet via de telefoon blijft vooralsnog een farce. Het is alleen mogelijk als er door providers ook tegen een aantrekkelijk tarief flat-fee telefoonverbindingen kunnen worden ingekocht bij de KPN.

Het probleem van telefoonverbindingen is echter dat het door bepaalde eigenschappen niet erg rendabel is, je hebt immers voor elke flat-fee-er een hele telefoonlijn non-stop in gebruik en zoveel overcapaciteit aan telefoonlijnen hebben de vrienden van de KPN ook niet.

Het zou enorm fijn zijn als de overheid zich eens zou buigen over dit probleem en bijv. de uitrol van zaken zoals ADSL eens wat zouden stimuleren, voordat binnenkort alle ADSL aanbieders op de fles gaan...

• maartena
Op woensdag 15 augustus 2001 17:11 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

Een bedrijf ben je voor 130 piek per jaar aan de KvK (die je ook nog makkelijk terug kunt verdienen als je het goed aanpakt)

En wat betrefd de kosten.... het is inderdaad alleen een optie als je telefoonrekening regelmatig rond de 1200 piek per 2 maanden ligt. Ook als je elke 2 maanden iets van 900 piek moet neerleggen voor je telefoonreking (alleen internet) wordt het intressant, omdat je met Demon 24connect dus gewoon 24 uur per dag online kunt blijven.... en dat is mischien die extra 150 piek daarbovenop wel waard...

Als je maar een paar honderd gulden per 2 maanden uitgeeft heeft het inderdaad geen zin.

Andere oplossingen zijn er helaas nog niet.... Met 2 wish abbo's (2 x 2 uur, 2x 79 piek per maand) kun je 4 ur per dag zonder telefoonkosten internetten. Voor de meesten is 4 uur per dag voldoende, en dan ben je voor 160 piek per maand klaar.

Proud to be an American.
Hier woon ik

• maartena
Op donderdag 16 augustus 2001 01:26 schreef Klubbheads het volgende:

[..]

LOL!!!! wat een aso's

leip hee 525 piek voor 56k :P

echt wel erg...
Is geen 56k. Alleen ISDN 64k.... dus als je geen ISDN hebt kost het je ook nog eens 175 piek om ISDN aan te leggen thuis.

Al met al alleen intressant als je regelmatig meer dan 1000 piek per 2 maanden moet neertellen voor internet-telefoonkosten.

Proud to be an American.
Hier woon ik

• maartena
Op donderdag 16 augustus 2001 10:08 schreef griebels het volgende:
Sterker nog: stel jij bent 24 uur per dag, 7 dagen per week online... zelfs dan maakt Demon Internet waarschijnlijk nog geen winst op die aansluiting.
Daarom hebben ze ook bedrijven als doelmarkt. Die kunnen als er geen internetactiviteit is, de lijn droppen (kan iedereen trouwens) en zijn waarschijnlijk alleen tijdens (ruime) kantoortijden en een beetje s'avonds online.

Verder zijn er ook Kabelgebruikers die meer kosten dan ze opleveren.... de massadownloaders onder ons kosten meer dan ze opbrengen, een van de voornaamste redenen om een download limiet in te stellen.

Ik denk dat ze over de hele linie (dus alle Demon24 connect gebruikers) wel gewoon winst maken. Anders heeft het hele product geen zin.... Demon is geen filantropische instelling.

Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Op donderdag 16 augustus 2001 11:42 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik denk dat ze over de hele linie (dus alle Demon24 connect gebruikers) wel gewoon winst maken. Anders heeft het hele product geen zin.... Demon is geen filantropische instelling.
Snap ik...

Aan massadownloaders die dan ook nog de helpdesk plat gaan bellen en daarna een of ander forum vol gaan flamen als het er eens uitligt voor een uur verdient een @Home of Chello helemaal nix ;)

maar het geldt niet alleen voor de Internet sector..

Iedereen is immers bekend met de stelling: 20% van je klanten genereren 80% van je winst... en zo ongeveer is het ook.

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:54
ik gebruik nu wish. Dat is 2 uur gratis per dag voor 70 piek per maand. Vroeger was het zelfs gewoon een aantal uren per maand dat je het zelf kan indelen maarja daar zijn ze mee gekapt :(

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• xxxMaverick
Op woensdag 15 augustus 2001 23:49 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

ik bedoelde een mail schrijven naar webwereld. Kenbaar maken dat er meer mensen zijn die hier op wachten.

Mijn mail was iets van: wanadoo weet van niks, kunnenn jullie met connecties niet eens kijken wat er gaat gebeuren?

Verwijderd

Het is niet alleen de 'buiten gebieden'...
ik woon ongeveer 200m buiten de bebouwde kom en de woning 50m van ons af richting bebouwde kom heeft wel kabel aansluiting (UPC).

Heb al meer dan eens naar UPC gebeld of het niet mogelijk is die 50mtr door te trekken in onze straat en ook aan te sluiten. Maar dat is te duur volgens hun..
Best frustrerend :( zo dichtbij en toch zo ver weg ;(

op www.starspeeder.nl hebben ze het over satelliet internet voor 70,- per maand.
Maar das 1-weg, alleen download. Voor upload moet je nog inbellen bij een provider. Dat schiet ook niet op. Ahoewel ze praten over 2-weg sat. zal dat ook nog wel een hele tijd duren....

ADSL zie ik voorlopig ook nog niet verschijnen bij ons...

Ik ben het er mee eens dat de overheid zich eens wat actiever mag bemoeien met deze onderwerpen... vooral omdat ze Nederland willen profileren als voorloper op het gebied van Internet en aanverwanten...

• Xandrios
  • Laatst online: 17:33
Op donderdag 16 augustus 2001 15:23 schreef JohR het volgende:
Het is niet alleen de 'buiten gebieden'...
ik woon ongeveer 200m buiten de bebouwde kom en de woning 50m van ons af richting bebouwde kom heeft wel kabel aansluiting (UPC).

Heb al meer dan eens naar UPC gebeld of het niet mogelijk is die 50mtr door te trekken in onze straat en ook aan te sluiten. Maar dat is te duur volgens hun..
Best frustrerend :( zo dichtbij en toch zo ver weg ;(

op www.starspeeder.nl hebben ze het over satelliet internet voor 70,- per maand.
Maar das 1-weg, alleen download. Voor upload moet je nog inbellen bij een provider. Dat schiet ook niet op. Ahoewel ze praten over 2-weg sat. zal dat ook nog wel een hele tijd duren....

ADSL zie ik voorlopig ook nog niet verschijnen bij ons...

Ik ben het er mee eens dat de overheid zich eens wat actiever mag bemoeien met deze onderwerpen... vooral omdat ze Nederland willen profileren als voorloper op het gebied van Internet en aanverwanten...
zorg dat je maatjes wordt met iemand die 50 meter verderop woont, betaal hem de helft van z'n internetabbo, en leg een UTP kabeltje :)

is miss wat duur in aansluitkosten, maar dan heb je wel internet :)

Verwijderd

Shit he... dat van demon wist ik niet, toch is met mijn vader over hebben, dat we 50 / 50 doen :P
hoef nu niets te betalen maar telefoon rekening is toren hoog, zit gemmiddeld 4 uur per dag online. dus..

• xxxMaverick
Op donderdag 16 augustus 2001 17:48 schreef TheMAzTER het volgende:
Shit he... dat van demon wist ik niet, toch is met mijn vader over hebben, dat we 50 / 50 doen :P
hoef nu niets te betalen maar telefoon rekening is toren hoog, zit gemmiddeld 4 uur per dag online. dus..
neem dan 2x click and dial van wish

Verwijderd

Op donderdag 16 augustus 2001 18:36 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

neem dan 2x click and dial van wish
dan kan ik het zelf betalen, wil ook niet na 2 uur gekick worden omdat ik online game
Pagina: 1