Toon posts:

HL CS blijft hangen :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel al redelijk lange tijd cs onder windows 98 en nooit problemen gehad
maar sinds gister heb ik echt serieuze problemen, namelijk: cs blijft telkens weer hangen na ongeveer 5 minuten :(
niet gewoon hangen, maar een freez, nix werkt meer alleen ctrl-alt-del en de reset knop...

Dit is allemaal gebeurt nadat ik gister nieuwe drivers voor m'n geluidskaart heb geinstalleerd, (een oude AWE64 van creative), dit wou ik doen omdat ik dan ook met roger wilco kan transmitten, maar goed, dat doet er volgens mij niet toe

In windows loopt nog alles perfect, hangt niet of er gebeuren rare dingen, maar als ik dus wil csen blijft cs (en dus ook de hele computer) na ongeveer 5 min compleet hangen

Ik heb half-life + cs al helemaal opnieuw geinstalleerd en heb die drivers nog eens opnieuw geinstalleerd maar tot nu toe werkt nog nix |:(

PLease help me :)

Verwijderd

huh, had gister zelfde probleem, alleen zonder andere drivers etc te gebruiken.

zowel onder TFC als CS

Verwijderd

Ik heb ook een soortgelijk probleem. Alleen ik denk dat ik de oorzaak al weet, namelijk mijn geheugen. Ongeveer 1 maand geleden heb ik een nieuw dimmetje erbij gezet en sindsdien heb ik dat probleem.

Het gebeurt alleen tijdens cs, niet tijdens Max Payne, ook niet tijdens diablo 2. Ik heb nog niet echt veel tijd gehad (lees geen zin) om het probleem op te lossen. Het gebeurt helemaal random, soms na 5 minuten maar soms ook na 2 uur ofzo.

Ik heb geen idee hoe dit komt, morgen maar eens in verdiepen.

Verwijderd

Topicstarter
heb je dat nu nog?
of heb je het al opgelost, en zoja hoe?

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand anders nog een oplossing want het zo kan je gewoon geen cs spelen

Verwijderd

Ik had precies hetzelfde probleem als jij beschrijft, maar ik heb een Sb Live! ipv die soundcard van jou. Als ik eax inschakel crasht half-life bijna altijd na +/- 10 minuten, als ik het uitlaat gebeurt er helemaal niks. Probeer het eens uit te zetten (als het al aan staat), je kunt die optie gewoon in het menu terugvinden

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik had het een tijdje terug, toen speelde ik in D3D op een Diamond Stealth III S540. Toen ik in OpenGL ging spelen was het over.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Heb ik soms wel is gehad... tis bij mij gelukkig elke keer vanzelf over gegaan

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:18

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik heb nu als ik CS speel om de 5 minuten een blauw scherm, ook erg irritant

Verwijderd

/me got the same problem again

heb ut weer, had andere drivers van video kaart geinstalleerd en wat denk je, HL crasht iedere keer, is het niet gelijk, dan wel na 5 min.

Ik heb de oude drivers ook weer geinstalleerd maar mog niet helpen.

Weet iemand wat er fout zit??

had 12.90 drivers geinstalleerd *(eerst 12.60)* vroeger deed ie het daar wel op, na een format niet meer, dus had ik 12.60 geinstalleerd. Nu had ik probs met Max Payne en had dus de 12.90 er weers op gezet (vergeten van HL |:( ).

Maar nu 12.60 weer terug gezet, hielp niet, 12.90 er op gezet, same problem.

Someone can help me plz.. ?

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op woensdag 15 augustus 2001 17:48 schreef Retr0 het volgende:
Ik had precies hetzelfde probleem als jij beschrijft, maar ik heb een Sb Live! ipv die soundcard van jou. Als ik eax inschakel crasht half-life bijna altijd na +/- 10 minuten, als ik het uitlaat gebeurt er helemaal niks. Probeer het eens uit te zetten (als het al aan staat), je kunt die optie gewoon in het menu terugvinden
euh een awe 64 heeft geen eax Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/yellows/wink3.gif

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Op woensdag 15 augustus 2001 17:05 schreef OuweRus het volgende:

roger wilco
:? wat is datte??

Verwijderd

Op zaterdag 01 september 2001 09:20 schreef -.roy.- het volgende:

[..]

:? wat is datte??
Proggie om met mekaar te praten terwijl je zit te gamen. :z

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-10 10:54
Ik heb het probleem gehad dat ik in elke 3D applicatie na ongeveer 5 minuten compleet vast liep. Nu is het over en dat komt omdat mijn AGP op 4X stond. Nu staat het op AGP 2X en nu is het probleem over.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Videokaart overgeklokt ??? :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Op zaterdag 01 september 2001 13:20 schreef YakuzA het volgende:
Videokaart overgeklokt ??? :)
niet meer
(sins laatste format al niet meer omdat je er eigenlijk toch niets aan heb)
Pagina: 1