Toon posts:

Geen signaal na het bouwen van pc

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• EthanHunty
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 09-05-2022
Mijn vraag
Ik krijg geen signaal vanuit mijn pc en zoek al uren naar een oplossing, weet iemand wat er mogelijk fout zou kunnen gaan?

Relevante software en hardware die ik gebruik

( CPU: Intel i5 10400f
Moederbord: Asrock H410M-HDV/M.2
Videokaart: KFA2 GeForce GTX 1060 OC 3GB
Voeding: Cooler Master MWE Bronze 550 V2 PSU / PC
RAM: Corsair DDR4 Vengeance RGB Pro 2x8GB 2666 Geheugenmodule
Behuizing: Antec Dark Phantom 301M Micro ATX
SSD: Samsung 970 EVO 1TB M.2 SSD

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik krijg het allemaal wel aan en draaiende, maar wanneer ik er een hdmi in stop (in zowel de IO-Port als de videokaart) krijg ik helemaal geen signaal op mijn monitor. Ik heb alleen niet alle kabels vanuit de voeding gebruikt aangezien ik geen gebruik maak van een harde schijf. Ik heb overal op internet al gezocht en youtube afgespeurd maar ik zie niemand dit probleem behandelen. Dit is mijn eerste pc die ik zelf probeer te bouwen en helaas lukt het niet gelijk. Bij voorbaat dank, ik waardeer alle feedback enorm.

...

[Voor 7% gewijzigd door EthanHunty op 16-03-2021 21:07]

Alle reacties

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:02
Je hebt een videokaart nodig.

De CPU heeft geen geïntegreerde videokaart

pricewatch: Intel Core i5-10400F Boxed

Topic is aangepast.

Je moet de HDMI aansluiten op de videokaart

Heb je ook de Voedingkabel gebruikt van de PSU op de videokaart aangesloten?

[Voor 30% gewijzigd door corporalnl op 16-03-2021 21:09]

• EthanHunty
corporalnl schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 21:06:

Ik heb al een videokaart eraan aangesloten,was het alleen even vergeten toe te voegen aan het lijstje bovenstaand.

• EthanHunty
corporalnl schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 21:06:

Topic is aangepast.

Je moet de HDMI aansluiten op de videokaart

Heb je ook de Voedingkabel gebruikt van de PSU op de videokaart aangesloten?
Ja, mijn videokaart heeft een 6-pin P-CIE poort, en de fans gingen ook aan dus het zit wel aangesloten op stroom. Ook heb ik al geprobeerd om de HDMI aansluiting in zowel de io-poort als de videokaart te doen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 00:48
HDMI op het moederbord krijg je nooit beeld uit met die cpu dus hoef je ook niet te proberen?

Videokaart had je al of heb je die gebruikt gekocht?

Test buiten de behuizing met een minimale setup om in het bios te kunnen komen.

Post foto's hoe alles is aangesloten.

• Aimussage
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 27-03 10:57
Heb je het al met een andere (HDMI) kabel geprobeerd?

[Voor 7% gewijzigd door Aimussage op 16-03-2021 21:37]

• Jellevi
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 03-01-2022
Is niet heel gewoon een kapotte kabel? Werkt de monitor wel goed (staat hij op het juiste kanaal e.d.)? Anders kijken of alle kabels goed in het moederbord zitten. Opnieuw proberen met 1 ram stick, i.p.v. 2.

Als dat allemaal niet werkt kan het heel goed aan je power supply liggen.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee