Mijn vraag
Ik krijg geen signaal vanuit mijn pc en zoek al uren naar een oplossing, weet iemand wat er mogelijk fout zou kunnen gaan?
Relevante software en hardware die ik gebruik
( CPU: Intel i5 10400f
Moederbord: Asrock H410M-HDV/M.2
Videokaart: KFA2 GeForce GTX 1060 OC 3GB
Voeding: Cooler Master MWE Bronze 550 V2 PSU / PC
RAM: Corsair DDR4 Vengeance RGB Pro 2x8GB 2666 Geheugenmodule
Behuizing: Antec Dark Phantom 301M Micro ATX
SSD: Samsung 970 EVO 1TB M.2 SSD
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik krijg het allemaal wel aan en draaiende, maar wanneer ik er een hdmi in stop (in zowel de IO-Port als de videokaart) krijg ik helemaal geen signaal op mijn monitor. Ik heb alleen niet alle kabels vanuit de voeding gebruikt aangezien ik geen gebruik maak van een harde schijf. Ik heb overal op internet al gezocht en youtube afgespeurd maar ik zie niemand dit probleem behandelen. Dit is mijn eerste pc die ik zelf probeer te bouwen en helaas lukt het niet gelijk. Bij voorbaat dank, ik waardeer alle feedback enorm.
...
Ik krijg geen signaal vanuit mijn pc en zoek al uren naar een oplossing, weet iemand wat er mogelijk fout zou kunnen gaan?
Relevante software en hardware die ik gebruik
( CPU: Intel i5 10400f
Moederbord: Asrock H410M-HDV/M.2
Videokaart: KFA2 GeForce GTX 1060 OC 3GB
Voeding: Cooler Master MWE Bronze 550 V2 PSU / PC
RAM: Corsair DDR4 Vengeance RGB Pro 2x8GB 2666 Geheugenmodule
Behuizing: Antec Dark Phantom 301M Micro ATX
SSD: Samsung 970 EVO 1TB M.2 SSD
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik krijg het allemaal wel aan en draaiende, maar wanneer ik er een hdmi in stop (in zowel de IO-Port als de videokaart) krijg ik helemaal geen signaal op mijn monitor. Ik heb alleen niet alle kabels vanuit de voeding gebruikt aangezien ik geen gebruik maak van een harde schijf. Ik heb overal op internet al gezocht en youtube afgespeurd maar ik zie niemand dit probleem behandelen. Dit is mijn eerste pc die ik zelf probeer te bouwen en helaas lukt het niet gelijk. Bij voorbaat dank, ik waardeer alle feedback enorm.
...
[Voor 7% gewijzigd door EthanHunty op 16-03-2021 21:07]