Toon posts:

Windows wachtwoord vergeten en/of herstellen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Gerben74
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 17-08 17:08
Ik ben met de computer van een bekende bezig om te kijken of er in te loggen is in windows 10.
Hij heeft een account aangemaakt en weet het wachtwoord niet meer.
Ik kan er niet achter komen of hij dit via een Microsoft account heeft gedaan of lokaal account.
Hij weet dit niet meer hoe hij het gedaan heeft.

Hoe kan ik zien of het een lokaal account of Microsoft account betreft?
Zie ook onderstaande afbeelding die ik krijg als ik wachtwoord vergeten klik.

Probleem is dat de data op de laptop zeer belangrijk is en niet verwijderd mag worden.

Mensen tips hoe dit te doen?

Alle reacties

Acties:
  • +2Henk 'm!

• FeronIT
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 22:07
Aan de melding te zien betreft het een online account. Ik zou gewoon eens naar account.microsoft.com gaan, misschien kun je daar het probleem verhelpen

• sn0w13
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 20:00
Je kan toch gewoon de hd/ssd uit de laptop halen en aansluiten op een pc.
Zo kan je eerst de data er af halen.

• Gerben74
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 17-08 17:08
Probleem is al opgelost. Kon het toevallig door systeemherstel herstellen.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee