Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Spark app telefoon opeens foutmelding, connecten lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Evelina88
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 17-03 11:31
Ik heb al een jaar de Spark app op mijn Iphone en dat ging altijd prima. Nu kreeg ik gister opeens het aanmeldscherm weer te zien (net of ik het voor het eerst wou instellen). Dacht dat het gewoon een foutje was maar nu ik weer mijn google mail eraan wil koppelen lukt het niet meer.

Krijg steeds dezelfde foutmelding:
Verification Failed Spark Services are unable to connect to..... Please check your firewall settings and try to reconnect your email to Spark.

Nu zit er zover ik weet geen firewall op mijn iphone dus daar valt niets te checken. En als ik in mijn google instellingen kijk dan zie ik staan dat ik op mijn iphone gewoon ben ingelogd via Spark!

Hij heeft het altijd prima gedaan maar nu weet ik het niet meer! Help!

...

Alle reacties

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 08:01

nelizmastr

Goed wies kapot

Doet-ie het wel op je mobiele netwerk? (Wifi uit) dan ligt het aan je thuisnetwerk.
Doet-ie het dan ook niet, dan ligt het aan je telefoon of aan Spark :)

Je telefoon sluit je uit door een andere telefoon, tablet of computer te pakken en Spark te proberen. Werkt dat ook niet, dan ligt het aan Spark.

I reject your reality and substitute my own

• Evelina88
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 17-03 11:31
Ik kreeg net het geniale idee ;) om de app eraf te halen en opnieuw erop en nu doet hij het weer! Heel bijzonder want google ziet mijn telefoon nu als een nieuwe en nu sta ik zogenaamd op 2 iphones ingelogd terwijl het er maar eentje is. Blijft raar maar het is gelukkig wel opgelost voor nu!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True