Ik heb nu thuis een netwerk van 3 pc's. Ik ga alleen het huis uit (studeren), dus het netwerk moet worden aangepast. Ik had altijd chello op mijn pc en dat moet nu dus op een andere pc binnekomen. Ik dacht .. als ik nu dezelfde configuratie (hardware) in die andere pc hang komt het wel goed. Niet dus. Ik heb de kabel van de modem van chello dus nu aangesloten op de netwerkkaart van een van de andere pc's. Deze pc had ip 90.0.0.1 Dit heb ik er uitgegooid en vervangen door automatisch ip adres verkrijgen. (zelfde als nu op mijn eigen pc) Ook heb ik de chello gegevens overgenomen in het DNS configuratie. Maar bij het aanzetten van de andere pc (draait trouwens WinME), is er geen internetverbinding. Ik heb winipcfg er is bijgenomen en die van beide pc's vergeleken. Ik zie daar dat mijn eigen pc een PPP-adapter heeft, maar bij het opstarten van de andere pc, met chello kabel, is er geen PPP-adapter aanwezig. Ook zie ik een verschil in de instellingen in winipcfg. Hier is netomzetting gebruiken bij DNS uit, maar bij de andere pc aan. Ik kan dit in winipcfg niet wijzingen.
Heeft iemand een id hoe ik op die andere pc ook een PPP-adapter creeer? (en daarmee dus chello op die pc aan de praat krijg)
Bvd
ride
Heeft iemand een id hoe ik op die andere pc ook een PPP-adapter creeer? (en daarmee dus chello op die pc aan de praat krijg)
Bvd
ride
| system specs |