Voltrefferrrrr!
Zou wel zuur zijn als 'ie DOA is
Zou wel zuur zijn als 'ie DOA is

Hoe heb je die verkregen? Via via? En hoe duur was ie?
PostNL is hem bijna kwijtgeraakt.
Hij kwam vanuit de Afdeling Onbestelbare Stukken...
Gelukkig zat er een pakbon in de doos.
[Voor 39% gewijzigd door robert98983 op 16-03-2021 16:02]
Ik heb hem gelijk besteld wanneer ie op 17 januari bij een webshop opkwam.Hoiboy19 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:58:
Hoe heb je die verkregen? Via via? En hoe duur was ie?
Heb er €520 voor gegeven. Bij SiComputers om precies te zijn.
[Voor 8% gewijzigd door robert98983 op 16-03-2021 16:03]
Maar als hij nog niet gereleased was, hoe heb je hem dan bij een webshop kunnen kopen?
Ja dat vind ik ook wel bijzonder.Hoiboy19 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:03:
Maar als hij nog niet gereleased was, hoe heb je hem dan bij een webshop kunnen kopen?
Is best normaal, o.a. Anandtech heeft daardoor zelfs al kunnen reviewen, en GamersNexus heeft de geheugen modes wat verder toegelicht.
Fout van de webshop I think?Hoiboy19 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:03:

Er was een mogelijkheid om te bestellen, dus deed ik maar.
Dat de webshops eerder hun stock krijgen is vrij normaal, maar bestellingen daarvan uitsturen voordat spul überhaupt gerealesed wordt... Iemand heeft de memo gemist

Inmiddels zijn ze bekend; nieuws: Intel introduceert Rocket Lake-cpu's, 11900K is 50 euro duurder dan 1...
Ik zou maar gauw een video maken als ik jou was, views scoren.
Wil je views? Pak je een hamer en sla je erop!. En dan sta je over een jaar op een of andere rare compilatiesite als LADBible.w4v3g0d schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:07:
Inmiddels zijn ze bekend; nieuws: Intel introduceert Rocket Lake-cpu's, 11900K is 50 euro duurder dan 1...

Ik denk dat het wat winstgevender is als je voor het kapotslaan eerst er wat videos van maakt, benchmarks, games etc...com2,1ghz schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:09:
[...]
Wil je views? Pak je een hamer en sla je erop!. En dan sta je over een jaar op een of andere rare compilatiesite als LADBible.
Laat even weten hoeveel Watt die trekt bij Cinebench
Goed dat je het zegt!Zomaareenmening schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:29:
Laat even weten hoeveel Watt die trekt bij Cinebench
Had ff mijn stroommeter naar het werk meegenomen.
Neem hem zo mee terug naar huis.
Dit lijkt me perfect voor een review niet voor een topic.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.