Vraag

• LadyDaily
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11-12-2022
Hallo,

Ik heb het scherm en de batterij vervangen van mijn Samsung s9 plus maar nu gaat hij niet aan en begint het lampje van het opladen te knipperen. (Rood lampje niet normaal constant brand als hij aan de lader ligt)

Wat doe ik verkeerd?
Hij ligt ruim een uur aan de lader

Alle reacties

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-06 19:41
Probeer eens een andere lader; die accu zal waarschijnlijk geen lading hebben (jaar+ na fabrikage) en soms werkt het om een (snel)lader te gebruiken en zo een boost te geven.

Kan ook nog zijn dat je nieuwe accu niet goed is of het induiken van de rechteronderhoek genoeg is om interne sluiting te maken.

[Voor 14% gewijzigd door Uberprutser op 16-03-2021 12:21]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@LadyDaily Het lijkt op de foto, of je laadkabel niet diep genoeg in het toestel steekt .

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-06 16:25
Allereerst: de deuken in de batterij kunnen zorgen voor best een flinke prestatievermindering, als je die zo geleverd hebt gekregen zou ik kijken of je die kunt retourneren.
De batterij zou goed leeg kunnen zijn, dus mogelijk is het nodig om die op te laden.
Vanaf de Samsung Galaxy S8 en later moet de draadloos laden spoel verbonden zijn, anders laad het toestel niet op.
In die spoel zit namelijk een temperatuursensor die kijkt of het toestel niet te warm wordt. (ivm het Galaxy Note 7 debacle).

Als je nog verdere vragen hebt kan je mij ook even een PM sturen.

• missmobiletech
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-11-2021

missmobiletech

making your tech simple

Je zegt dat je het scherm EN de batterij hebt vervangen. Dan zou ik je willen vragen dezelfde foto te maken maar dan de onderkant ook losgeschroeft. Het kan namelijk zijn dat je de mini upc kabels niet goed aangeklikt hebt, die zitten net aan de bovenkant van het plasticen gedeelte wat op de foto er nog op zitm waardoor deze geen contact maakt met het laadgedeelte.

Ik ben manager geweest bij ThePhoneLab dus zelf ook meerdere telefoons gerepareerd en het klinkt alsof de oplaadpoort wel actief is maar hij geen contact maakt met de batterij van het toestel en dit zou met de juiste connectie van de mini upc kabels opgelost moeten kunnen worden. Je kan me ook een PM sturen als je meer info wilt hebben.

Miss Mobile Tech

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee