Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Snelle telefoon, goede camera, batterij voor rond 600

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Tom Schindeler
  • Registratie: september 2020
  • Laatst online: 18-03 09:56
Ik zoek een Android telefoon.

Heb nu de S10, die bevalt qua formaat en snelheid, maar de batterij vind ik slecht. Ik vind het niet erg om een grotere telefoon te hebben. CPU moet iets sneller denk om komende jaren door te komen?
Camera van de S10 vind ik ook al redelijk.
Draadloos laden vind ik top, maar kan ik misschien wel missen. Uitbreidbaar geheugen is mooi, maar ook niet een eis.

Zelf gekeken naar de S20 FE 5G en de Oneplus 8T.
Iets houd met tegen bij de Samsung, wil denk een keer iets anders. De Oneplus kan niet draadloos laden en niet uitbreidbaar t.o.v. de Samsung.

Heb ik een goede optie gemist?

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 22:29
Kijk anders in de Pricewatch? https://tweakers.net/smartphones/vergelijken/

Je kunt hier filteren op formaat, prijs, draadloos laden, etc.

• Q4Jan
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 24-04 00:49
De xiaomi mi 10T is vandaag in de aanbieding gegaan.

pricewatch: Xiaomi Mi 10T Pro 256GB Blauw

449 voor de Mi 10T pro met 256 Gig intern. (Coolblue)

pricewatch: Xiaomi Mi 10T Zilver

359 voor de Mi 10T met 128 Gig intern (Belsimpel)

De pro heeft een 8 i.p.v. 6 gig werkgeheugen en een betere camera van 108Mp t.o.v. de 64Mp van de non pro.

Voor beiden geldt geen amoled scherm, maar wel een 144Hz scherm, en de SD865 processor.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True