Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een PC hebben die goed is voor gaming en het liefst ook Flight simulator 2020 kan runnen (niet op de hoogste settings persé)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn desktop mag rond de €850 gaan kosten, het mag iets meer maar niet veel meer dan dat bedrag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb vanuit een oude pc nog 2 HDD's van seagate (weet modelnummer niet precies) die ik mee wil nemen voor het begin, later ga ik een SSD kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een goede videokaart zoals de 3060 of de 1660 super en een mooie, niet al te dure processor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb totaal geen voorkeur voor een merk dus dat mag alles zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het graag een stille computer maken dus echt niet boven de 25DB komen
Ga je overklokken?
Ik ben overklokken niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil dus graag een desktop die niet al te duur is maar wel echt goede spellen zoals Microsoft Flight simulator 2020 of Cyberpunk 2077 aan kan op normale settings.

Wat ik tot nu toe heb gevonden (videokaarten kan ik via iemand regelen dus ik zit niet helemaal met die hoge prijzen):
Ik wil graag een PC hebben die goed is voor gaming en het liefst ook Flight simulator 2020 kan runnen (niet op de hoogste settings persé)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn desktop mag rond de €850 gaan kosten, het mag iets meer maar niet veel meer dan dat bedrag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb vanuit een oude pc nog 2 HDD's van seagate (weet modelnummer niet precies) die ik mee wil nemen voor het begin, later ga ik een SSD kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een goede videokaart zoals de 3060 of de 1660 super en een mooie, niet al te dure processor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb totaal geen voorkeur voor een merk dus dat mag alles zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het graag een stille computer maken dus echt niet boven de 25DB komen
Ga je overklokken?
Ik ben overklokken niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil dus graag een desktop die niet al te duur is maar wel echt goede spellen zoals Microsoft Flight simulator 2020 of Cyberpunk 2077 aan kan op normale settings.

Wat ik tot nu toe heb gevonden (videokaarten kan ik via iemand regelen dus ik zit niet helemaal met die hoge prijzen):
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,- | € 199,- |
1 | Moederborden | ASRock B450 Steel Legend | € 89,90 | € 89,90 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G | € 649,- | € 649,- |
1 | Netwerkadapters | TP-Link AC1200 Draadloze Dual-band PCI Express-adapter Archer T4E | € 26,48 | € 26,48 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 34 eSports Tower CPU Cooler with BioniX P-Fan Grijs/Wit | € 38,95 | € 38,95 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 82,90 | € 82,90 |
Totaal | € 1.086,23 |
[Voor 72% gewijzigd door florisp op 16-03-2021 09:48]