Mijn computer wil niet afsluiten, maar blijft hangen in het blauwe 'laadscherm' om af te sluiten. Is hier een oplossing voor? Zelfs als ik 5 sec op de powerknop duw, mijn (standaard) 'lichtjes' van mijn moederbord gaan enkel uit als ik de power-switch van de voeding omklik.
...
Ik gebruik windows 10 pro, 20H2.
...
Ik heb reeds geprobeerd:
- alle usb randapperatuur ontkoppelen
- windows updaten
- troubleshooter (hij erkent dat er een probleem is, maar kan er niets aan doen)
- snel opstarten is uitgeschakeld,
- integriteit windows files via commandprompt gescand
- drivers geupdated
- Windows delivery uitgezet
Dit alles heeft geen verandering gemaakt, computer blijft nog steeds hangen en ik zet hem uit met 5 seconden drukken op de powerknop.
Het enige wat ik nu nog kan bedenken is een nieuwe install van windows, maar voordat ik dat doe wilde ik toch even komen vragen of er nog iets kan zijn.
Kan het eventueel aan bios moederbord liggen ofzo? (omdat de lichtjes nooit uitgaan).
...
Ik gebruik windows 10 pro, 20H2.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-9700K Boxed | € 235,- | € 235,- |
1 | Moederborden | Gigabyte Z390 Aorus Pro | € 167,90 | € 167,90 |
1 | Videokaarten | Inno3D GeForce RTX 2080 Super Gaming OC X3 | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C White - TG | € 94,90 | € 94,90 |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen MAX | € 41,99 | € 41,99 |
1 | Ventilatoren | Noctua NF-A12x25 FLX, 120mm | € 24,90 | € 24,90 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESCK | € 545,77 | € 545,77 |
1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 109,90 | € 109,90 |
1 | Solid state drives | Intel 660p 512GB | € 57,50 | € 57,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.277,86 |
...
Ik heb reeds geprobeerd:
- alle usb randapperatuur ontkoppelen
- windows updaten
- troubleshooter (hij erkent dat er een probleem is, maar kan er niets aan doen)
- snel opstarten is uitgeschakeld,
- integriteit windows files via commandprompt gescand
- drivers geupdated
- Windows delivery uitgezet
Dit alles heeft geen verandering gemaakt, computer blijft nog steeds hangen en ik zet hem uit met 5 seconden drukken op de powerknop.
Het enige wat ik nu nog kan bedenken is een nieuwe install van windows, maar voordat ik dat doe wilde ik toch even komen vragen of er nog iets kan zijn.
Kan het eventueel aan bios moederbord liggen ofzo? (omdat de lichtjes nooit uitgaan).