Toon posts:

Witte balk onderaan bij Windows 10 install

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• parca
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14-03 23:52
Dag tweakers,

Nieuwe build, Windows geïnstalleerd, heeft iemand dit al gezien? (Die onderste witte balk)

Is dit normaal?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Nieuwe bootable USB-stick gemaakt, identiek hetzelfde begin scherm.

Specs:
Ryzen 5 5600x
MSI B550-A Pro
Crucial Ballistix 2x8GB 3600Mhz
Gigabyte RX 580 8GB MI
Kingston A2000
2 x Samsung EVO 850 250GB
Corsair RM650

Relevante software en hardware die ik gebruik
Voorlopig niets, want clean install. Gewoon muis, toetsenbord

[Voor 32% gewijzigd door parca op 16-03-2021 12:15]

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Gok dat het hier niet om een Apple computer gaat, dus een move naar Windows Clients.

MS > WOS

Dat gezegd hebbende: toen je je topic opende kreeg je een template met een aantal vragen, zoals welke relevante hardware (moedbord, cpu, gpu etc.) en software (Windows versie) je gebruikt, waar je naar gezocht hebt en wat je gevonden hebt, en waarom het niet voldeed. Op die manier kunnen we je het beste helpen, en komen we niet met antwoorden of oplossingen die je al lang en breed zelf had gevonden en geprobeerd.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:48

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Nee, lijkt wel op artifacts door iets vaags met je moederbord. Maar kan je de template aanvullen?

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik zag laatst zoiets toen ik een W10 install deed in een virtuele machine... zowel in Virtual Box en via HyperV.
Machine heeft er verder geen last van gehad

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• parca
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14-03 23:52
Update geplaatst, met specs en wat ik al geprobeerd heb.

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
parca schreef op maandag 15 maart 2021 @ 22:55:
Dag tweakers,

Nieuwe build, Windows geïnstalleerd, heeft iemand dit al gezien? (Die onderste witte balk)

[Afbeelding]

Is dit normaal?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Nieuwe bootable USB-stick gemaakt, identiek hetzelfde begin scherm.

Specs:
Ryzen 5 5600x
MSI B550-A Pro
Crucial Ballistix 2x8GB 3600Mhz
Gigabyte RX 580 8GB MI
Kingston A2000
2 x Samsung EVO 850 250GB
Corsair RM650

Relevante software en hardware die ik gebruik
Voorlopig niets, want clean install. Gewoon muis, toetsenbord
Mijn beide Dell Laptops doen dit ook bij een herinstallatie. Bugje in bootscreen denk ik. Verder nooit meer gezien na de installatie.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:59
Lijkt op een uitgesmeerd 'full screen boot logo'.

Zolang er in Windows / 3D applicaties / games geen artifacts zijn, nergens zorgen om maken. :)

of een easter-egg c.q. Windows 10 versie van Sapce Invaders

[Voor 19% gewijzigd door PD2JK op 16-03-2021 15:51]

AMD DX4 100 (3.11) / Pentium MMX 200@233 (95) / Athlon Slot A Thunderbird 1000 (98SE) / P!!!-S 1,4GHz (ME+2K) / AthlonXP 1700+@3200+ (XP) / Opteron 165 (XP x64) / Q6600 (Vista) / Ryzen 5 5600X (10)

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee