Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit wordt de tuin huis en keuken pc voor mijn schoonouders. 5 accounts, die elk office gebruiken, youtube gebruiken. De bedoeling is dat de computer goed blijft voor de komende jaren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een crucial 500gb SATA ssd, en een 2tb western digital hdd.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Cpu, moederbord, geheugen, case, voeding en koeling. Geen gpu, de integrated graphics zijn meer dan voldoende.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc staat in de living, en zou dus best stil mogen zijn. Ook zou ik graag usb c in de case en op het moederbord willen hebben, gezien dit in de toekomst wel een meerwaarde zal zijn.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb de pc gebaseerd op de BBG van maart, het 1080p game systeem. reviews: Desktop Best Buy Guide - Maart 2021. Ik ben vrij zeker dat deze pc ok is, maar om zeker te zijn zou ik het fijn vinden mochten jullie feedback kunnen geven. Alvast bedankt!
Dit wordt de tuin huis en keuken pc voor mijn schoonouders. 5 accounts, die elk office gebruiken, youtube gebruiken. De bedoeling is dat de computer goed blijft voor de komende jaren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een crucial 500gb SATA ssd, en een 2tb western digital hdd.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Cpu, moederbord, geheugen, case, voeding en koeling. Geen gpu, de integrated graphics zijn meer dan voldoende.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc staat in de living, en zou dus best stil mogen zijn. Ook zou ik graag usb c in de case en op het moederbord willen hebben, gezien dit in de toekomst wel een meerwaarde zal zijn.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb de pc gebaseerd op de BBG van maart, het 1080p game systeem. reviews: Desktop Best Buy Guide - Maart 2021. Ik ben vrij zeker dat deze pc ok is, maar om zeker te zijn zou ik het fijn vinden mochten jullie feedback kunnen geven. Alvast bedankt!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-10400 (SRH78 / SRH3C) Boxed | € 155,- | € 155,- |
1 | Moederborden | Gigabyte B460M D3H | € 87,90 | € 87,90 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify 2 Compact Black Solid | € 96,- | € 96,- |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,33 | € 29,33 |
1 | Geheugen intern | HyperX Fury black HX426C16FB3K2/16 | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 450W V2 | € 49,99 | € 49,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 498,12 |