PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40
Verwijderd
Ik heb zelf geen google maps, maar je kan per app de machtigingen instellen:
Bij instellingen -> privacy -> location services ->google maps
Als je hier always kan kiezen, mag je hem daarop zetten. Natuurlijk zal dit ten koste van de batterij gaan.
Bij instellingen -> privacy -> location services ->google maps
Als je hier always kan kiezen, mag je hem daarop zetten. Natuurlijk zal dit ten koste van de batterij gaan.
@Verwijderd die instelling had ik al aanstaan op de iPhones maar dat werkt nog steeds niet.
PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40
Ververs op achtergrond instelling op de iPhones?
Verwijderd
Sluit je de app af of laat je die in de achtergrond draaien? Met telegram kan ik ook mijn locatie delen, maar de app mag niet gesloten worden.
Sluit ze af. Doe ik bij android ook altijd en dan werkt het nog gewoon.
Android = Google. Dus ja, best logisch dat die alles van je willen weten, ook wanneer de app afgesloten is.
Apple gaat beter met privacy om en beperkt heel veel van dit soort data door het op "alleen bij gebruik app" te zetten. Mocht je die instelling hebben gemaakt dan komt de telefoon vanzelf een keer met de mededeling dat "App X heeft in de afgelopen dagen zo vaak de locatie gebruikt, wil je die omzetten naar "alleen bij gebruik app"?"
Apple gaat beter met privacy om en beperkt heel veel van dit soort data door het op "alleen bij gebruik app" te zetten. Mocht je die instelling hebben gemaakt dan komt de telefoon vanzelf een keer met de mededeling dat "App X heeft in de afgelopen dagen zo vaak de locatie gebruikt, wil je die omzetten naar "alleen bij gebruik app"?"
Pagina: 1