welke opties heb ik om mijn tnt2 beter te koelen

Pagina: 1
Acties:

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:12

SmidsY

hallo!?.............

Topicstarter
ik heb een creative tnt2 16 mb kaartje in mijn pctje zitten, hier zit op de chip een ontzettend kleine heatsink zonder fan, hij wordt met normaal gebruik, on overgeklokt, ontzettend heet, wat zijn opties om dit te verbeteren (iemand ervaring mee) zo ja tell me.

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:16
Een active fan natuurlijk!

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:12

SmidsY

hallo!?.............

Topicstarter
je, inderdaad ook al aan gedacht, maar het probleem is dat de heat sink op dit moment net de afmetingen heeft van 3x3 en probeer daar maar eens een fan voor te vinden die voldoende koelt en aan die afmetingen voldoet.

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Verwijderd

Ja, zo'n lief chipset-orbje zit nu ook op mijn GF2MX...

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

watercooling, aangezien je toch al daaraan dacht :)

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 11:01
Je kan proberen zo'n 40mm fan er schuin op te plaatsen. Dus alleen via 2 schroeven in twee uiterste hoekjes te plaatsen. Of een 80 mm op een pci gatcloser plakken en die op je heatsinkje te richten. Zie Url (al is het wel erg vaag: http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/cdenhoorn/Fanbus%202.jpg

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

ik heb er zelf ook een fan van een p2 op geschroefd met 2 schroeven, dus schuin geplaatst.
scheelt genoeg...

¯\_(ツ)_/¯

Pagina: 1