Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

ios14.4 Bluetooth alleen voor muziek instellen

Pagina: 1
Acties:

• heuveltje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 17:33

heuveltje

KoelkastFilosoof

Topicstarter
Hoi

Ik heb een iphone 6s. Deze heb ik verbonden met mijn autoradio via Blue tooth.
Het idee daarvan was puur om spotify te kunnen gebruiken.
En dit werkt ook redelijk goed.

Echter als ik nu gebeld word terwijl ik in de auto zit, neemt hij automatisch op en zet de audio op de autoradio.
Dit wil ik niet, ik heb geen microfoon in de auto, en ook geen interesse om te bellen in de auto.
(voor de duidelijkheid, als hij mijn radio niet ziet, pakt hij ook niet automatisch op maar moet ik zelf het gesprek aannemen)

Maar hoe vertel ik mijn iphone dat hij geen gesprekken moet oppakken ?
Ik wil dat ze (uiteindelijk) naar mijn voicemail gaan,

IK heb al lopen zoeken, maar tot nu toe vind ik alleen dat ik gesprekken automatisch kan laten oppakken via toegangkelijkheid, maar dit staat al uit.

You cant build a better world for people.
Only people can build a better world for people.
Otherwise its just a fancy cage. T. Pratchett

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: november 2002
  • Nu online

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Je kunt bij je geregistreerde bluetoothapparaten aangeven van wat voor apparaat er sprake is. In dit geval zou dat 'speaker' i.p.v. 'carkit/handsfree/etc 'moeten zijn. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 13-06 21:53
Het zou ook nog in de instellingen van de autoradio kunnen zitten? Heb je dat al gecontroleerd?

• heuveltje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 17:33

heuveltje

KoelkastFilosoof

Topicstarter
Michael Knight schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 01:01:
Je kunt bij je geregistreerde bluetoothapparaten aangeven van wat voor apparaat er sprake is. In dit geval zou dat 'speaker' i.p.v. 'carkit/handsfree/etc 'moeten zijn. :)
Net gekeken, dat ziet eruit alsof het iets kan worden :)
Die stond op koptelefoon, heb blijkbaar ook nog de opties auto-radio en luidspreker.
Dus daar moet ik vanavond eens mee experimenteren
Volkan1984 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:26:
Het zou ook nog in de instellingen van de autoradio kunnen zitten? Heb je dat al gecontroleerd?
voor zover ik kan zien kan ik daar niks in instellen kwa telefonie.

You cant build a better world for people.
Only people can build a better world for people.
Otherwise its just a fancy cage. T. Pratchett

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True