Ergonomische Bureaustoel (200/300 euro max)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin_venken
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 25-04 23:09
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik ben opzoek naar een ergonomische bureaustoel
Wat is je budget?
200/300 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
geen voorkeuren

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Geen voorkeuren, dan zou ik deze nemen: https://www.beslist.nl/me...0000043988695254912506026

Maar even serieus: wat zijn je wensen? Wat heb je zelf al gevonden aan interessante stoelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin_venken
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 25-04 23:09
ja ik niet echt veel verstand van stoelen tbh dus weet niet echt veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy-Al
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-05 20:10
Even een paar helpende vragen:

Hoe lang ben je?
Wat is je gewicht?
Ben je een rechtopzitter of een achteroverleuner?
Wil je liever een neksteun of wil je zo nu en dan even vrij uit kunnen rekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickelB
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 13-08-2021
Heeft iemand ook ervaring met de stoelen van podobrace? Ze ziet er goed uit en prijs is redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesaja_
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-06-2021
https://www.bureaustoel24...ssionele-bureaustoel.html

Ik kreeg ooit die stoel aangeraden door iemand. Hij had deze weer als advies gekregen van zijn collega ergo therapeut. Pretty much alles is verstelbaar van de armleuningen, tot de rugleuningen, hoogte, hoek etc. Verder niet super veel verstand van maar ik gebruik hem nu al bijna een jaar zonder issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb een gerefurbishde Ahrend 230 gekocht omdat deze hard leek op wat we op kantoor hadden en ik daar blij mee was. Nog geen spijt van en valt prima binnen budget :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-05 15:54
Afhankelijk van hoe groot en zwaar je bent, kan ik je zeker de SGS serie van Sharkoon aanraden.

Ben je 1.85m of groter dan raad ik je de SGS4 of 5 aan. https://tweakers.net/game...seat_p773033/vergelijken/

Ben je kleiner dan kan je de SGS 2 nemen zelfs: pricewatch: Sharkoon Skiller SGS2 Zwart

Let bij het zoeken echt goed op de specificaties voor het gewicht en lengte. Je kan wel 1.95 zijn en dan voor de SGS2 kiezen, maar dan kom je echt in de problemen met je rug. Het draagvlak is dan simpelweg te laag en dat zit niet lekker.

Mede daarom heb ik ook voor de SGS4 gekozen.

Zelfde principe geld voor andere merken.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
Admiral Freebee schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 13:11:
Ik heb een gerefurbishde Ahrend 230 gekocht omdat deze hard leek op wat we op kantoor hadden en ik daar blij mee was. Nog geen spijt van en valt prima binnen budget :)
Dit zou mijn advies ook zijn. Zou ook naar de Comforto 77 kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tierelier
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-01-2022
Een stoel is wel iets heel persoonlijks. Als je de kans hebt zou ik toch liever naar een showroom gaan wanneer dat weer kan en er een aantal uitproberen. Het liefste wanneer je niet heel moe bent; aan het begin van de dag of zo. Aan het einde van een lange dag zit alles namelijk heerlijk. Verstelbare armleuningen zou ik zeker op letten. Zelf houd ik ervan als de stoelleuningen een gedeelte hebben dat niet al te bol loopt. Voor mij is dat beter dan te rond. Anders glijdt mijn muisarm er te makkelijk vanaf. Verder opletten of de wielen geschikt zijn voor een harde of zachte vloer...
Pagina: 1