Autom gegevens van vorige naar nwe adv in marktplaats

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basklarinet
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 16-03-2021
Mijn vraag
Hoi, ik wil wat zelfgeschilderde aquarellen op marktplaats zetten en wil niet steeds dezelfde gegevens in hoeven vullen. Op oude pc werd dit automatisch meegenomen naar een volgende advertentie. Nu is dat niet meer, iemand enig idee waar dat door kan komen / hoe ik het kan oplossen? Is het een functie in "marktplaats" of in internet explorer "edge"?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Acer en HP windows 10, helemaal bij met updates. Mc afee antivirus.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alle vinkjes bij privacy en beveiliging gegevens wissen aan / uit.
...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:36

g0tanks

Moderator CSA

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:15
Welke gegevens bedoel je?

Titel en beschrijving zal je voor iedere advertentie apart moeten maken uiteraard. Evenals het invullen van de prijs, verzendkosten etc.

Wat marktplaats automatisch invult is volgens mij enkel je postcode, prijstype (bieden vanaf, n.o.t.k., etc.) en als je in je beschrijving een materiaal/kleur o.i.d. noemt, wordt dit automatisch aangevinkt bij de eigenschappen bij de productgroepen/advertenties waarbij dat van toepassing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-05 17:19
@Basklarinet Je beschrijving is een beetje summier, maar gaat het over opnieuw dezelfde advertentie plaatsen nadat deze verlopen is?
Marktplaats heeft een periode een test gedaan waarbij het heel makkelijk was om advertenties opnieuw te plaatsen. De advertentietekst en foto's werden dan vanzelf opnieuw ingevuld. Mijn vrouw was hier enorm blij mee (heeft een stuk of 100 advertenties actief), totdat het ineens niet meer werkte en we een bericht kregen van Marktplaats dat het een tijdelijke test was en ze nu gingen evalueren.
Bedoel je dat? Dat was echt een handige functie in ieder geval, ik hoop dat ze dat terug brengen

[ Voor 8% gewijzigd door Blackouts op 23-03-2021 16:46 ]

Maar goed, ik zeg ook maar wat....