Toon posts:

Welke video kaart zou ik halen?

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views

Vraag

• Sven.scholten
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 24-11-2021
Ik heb een budget van 550 euro, maar ik kan geen keuze maken welke videokaart ik nou het beste kan kopen.

[Voor 73% gewijzigd door Sven.scholten op 15-03-2021 14:12]

Alle reacties

• LuintoST
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-03 10:47
Videokaarten zijn relatief eenvoudig in deze tijd. Als je budget 550 EUR is, koop je de beste videokaart die voor dat budget beschikbaar is, AMD of NVIDEA, dat maakt niet uit. Het grote probleem gaat zijn om uberhaüpt een videokaart te vinden voor 550 EUR, tenzij je low-end zoekt, maar dat kunnen we met de schaarse informatie die je prijsgeeft, niet weten.

• floorcleaner
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-03 03:09
Als je het kan, beter een aantal weken / maanden wachten , want dan koop je waarschijnlijk 2x zoveel video-power voor het zelfde bedrag.....

• ZelianGuy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-01 18:26
Daarnaast is dit bar weinig informatie die je vrijgeeft. Je hebt een budget van 550 euro, dat is een mooi bedrag.

Maar wat wil je ermee doen? Op welke resolutie speel je games? Welke games zijn dat? Wat is je huidige build?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:28
Heb je er nu echt één nodig? Want door onder andere mining zijn de grafische kaarten haast niet te koop

Ik zou als je de mogelijkheid hebt echt wachten tot dat voorbij is, want de prijzen zijn belachelijk op dit moment.
Ik kan bijvoorbeeld mijn 5700XT verkopen voor 200 meer dan dat ik er voor betaald heb.

Dus, alleen als je het echt nodig hebt, anders lekker even je centen in je zak houden.

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:29

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Hoi @Sven.scholten en welkom op GoT! :w

Je topic staat niet op de juiste locatie, zie Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!. Tevens worden in het aankoopadvies gedeelte van het forum eisen aan je topicstart gesteld. Zie CAA beleid. Het is het voor ons belangrijk dat je zo goed mogelijk antwoord geeft op zal deze vragen:
• Wat wil je bereiken?
• Wat mag het gaan kosten?
• Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
• Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Op tweakers is het ook de bedoeling dat je zelf met een voorstel komt, of in elk geval laat zien welke modellen je gezien hebt en uitlegt waarom je twijfelt. Op die manier kunnen wij passender advies geven! :)

Voor nu sluit ik je topic, maar wanneer je die informatie hebt verzameld, nodig ik je van harte uit om een nieuw topic te starten in Componenten Aankoopadvies.

Succes met het aanvullen van de informatie!

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee