Toon posts:

Versterker voor bedrade en draadloze speakers incl streaming

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-05 15:02
Ik kreeg de vraag van mijn vader of er een surround sound versterker bestaat waarmee je, zonder deze handmatig aan te zetten, muziek streaming via de Spotify app ondersteund en waar je bedrade en (op termijn) draadloze speakers op kan aansluiten.

Ik heb in de pricewatch gekeken en zie dat de meeste Denon versterkers bluetooth ondersteunen. Kan je hiermee direct muziek streamen zonder dat je de versterker met een andere afstandsbediening aan moet zetten?

Of een versterker bedraad en draadloze speakers ondersteund zie ik niet. Bestaat dit?

Alle reacties

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05 12:47

NeHoX

Gamer + PV

Sonos Amp?

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-05 15:02
Ik kende het niet maar ik zie dat dat een 2.1 versterker is. Mijn vader wil er ook series en films mee kijken en gebruik maken van de laatste Dolby standaarden.

• Theo74
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-05 14:42
De Sonos Amp werkt zowel met 2 bedrade speakers als via het Sonos netwerk met losse draadloze speakers.
Ik heb een Sonos Amp op mijn 2 bedrade speakers plus een Sonos Beam onder de TV en kan ze prima tegelijk gebruiken met 1 geluidsbron. Dit zou dus ook met meerdere draadloze speakers moeten kunnen. Misschien eens bij een Sonos dealer of Sonos Customer Service informeren naar de 5.1 mogelijkheden via een Sonos Amp.

Het enige wat ik nog steeds moet onderzoeken is de latency tussen de bedrade speakers en de Sonos Beam. Hier zit een kleine vertraging in welke je mogelijk zal kunnen compenseren via de Sonos app maar omdat ik deze combinatie weinig tot niet gebruik heb ik mij hier nooit in verdiept.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:18
michielvz schreef op maandag 15 maart 2021 @ 15:54:
Ik kende het niet maar ik zie dat dat een 2.1 versterker is. Mijn vader wil er ook series en films mee kijken en gebruik maken van de laatste Dolby standaarden.
Kijk ook eens naar de Canton Amp 5.1.
Codec support weet ik zo niet, maar daarmee ben je wel vrij flexibel in het gebruik van de draadloze speakers die Canton biedt.

Quest 2 kopen? Gebruik mijn referral link voor €30 store credit: https://www.oculus.com/referrals/link/BroodRoosterNL/

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:53
Denon HEOS doet wat je wilt.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee