Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Versterker voor bedrade en draadloze speakers incl streaming

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• michielvz
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 17-06 12:13
Ik kreeg de vraag van mijn vader of er een surround sound versterker bestaat waarmee je, zonder deze handmatig aan te zetten, muziek streaming via de Spotify app ondersteund en waar je bedrade en (op termijn) draadloze speakers op kan aansluiten.

Ik heb in de pricewatch gekeken en zie dat de meeste Denon versterkers bluetooth ondersteunen. Kan je hiermee direct muziek streamen zonder dat je de versterker met een andere afstandsbediening aan moet zetten?

Of een versterker bedraad en draadloze speakers ondersteund zie ik niet. Bestaat dit?

Alle reacties

• NeHoX
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 08:51

NeHoX

Ik roeptoeter maar wat...

Sonos Amp?

• michielvz
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 17-06 12:13
Ik kende het niet maar ik zie dat dat een 2.1 versterker is. Mijn vader wil er ook series en films mee kijken en gebruik maken van de laatste Dolby standaarden.

• Theo74
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 12:41
De Sonos Amp werkt zowel met 2 bedrade speakers als via het Sonos netwerk met losse draadloze speakers.
Ik heb een Sonos Amp op mijn 2 bedrade speakers plus een Sonos Beam onder de TV en kan ze prima tegelijk gebruiken met 1 geluidsbron. Dit zou dus ook met meerdere draadloze speakers moeten kunnen. Misschien eens bij een Sonos dealer of Sonos Customer Service informeren naar de 5.1 mogelijkheden via een Sonos Amp.

Het enige wat ik nog steeds moet onderzoeken is de latency tussen de bedrade speakers en de Sonos Beam. Hier zit een kleine vertraging in welke je mogelijk zal kunnen compenseren via de Sonos app maar omdat ik deze combinatie weinig tot niet gebruik heb ik mij hier nooit in verdiept.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

• Wekko306
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 10:25
michielvz schreef op maandag 15 maart 2021 @ 15:54:
Ik kende het niet maar ik zie dat dat een 2.1 versterker is. Mijn vader wil er ook series en films mee kijken en gebruik maken van de laatste Dolby standaarden.
Kijk ook eens naar de Canton Amp 5.1.
Codec support weet ik zo niet, maar daarmee ben je wel vrij flexibel in het gebruik van de draadloze speakers die Canton biedt.

• jadjong
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 12:38
Denon HEOS doet wat je wilt.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True