Hey iedereen
Sinds vorige week donderdag merk ik dat Notities niet meer synchroniseert over al mijn apparaten (iMac, MacBook Pro, iPhone SE 2nd generation). Ik heb recent nog updates uitgevoerd op zowel de iMac, MBP als de iPhone en zou niet verbaasd zijn als daar de link ligt.
Ik heb dit even van naderbij bekeken en stel het volgende vast:
- Safari – geen synchronisatie tussen Mac, Macbook Pro & iPhone
- Notities – geen sync tussen Mac, Macbook Pro & iPhone
- Herinneringen – enkel sync tussen MBP & iMac, niet met iPhone SE
- Agenda – volledige synchronisatie tussen alle apparaten
- bij inloggen icloud.com overal zelfde foutmelding (zie foto):
Het is toch bizar dat sommige zaken wél syncen en andere niet..
Ik heb al zowat alle standaardoplossingen geprobeerd: per apparaat checken of de juiste zaken aan staan voor synchronisatie, uit- en weer inloggen van iCloud op alle apparaten, sync uit- en weer aanzetten, ...
Niets werkt.
Ik heb geen idee meer waaraan het kan liggen, vooral omdat sommige dingen wél syncen en er dus duidelijk verbinding is tussen de drie apparaten.
Onlangs heb ik dit nog eens gehad en dan hielp het wel om gewoon de standaardoplossingen uit te voeren. Nu niet...
Iemand een voorstel of idee?
Ik heb de indruk dat er na elke update wel weer iets 'kapot' is tegenwoordig, merken jullie dat ook?
Groeten
Greg
Sinds vorige week donderdag merk ik dat Notities niet meer synchroniseert over al mijn apparaten (iMac, MacBook Pro, iPhone SE 2nd generation). Ik heb recent nog updates uitgevoerd op zowel de iMac, MBP als de iPhone en zou niet verbaasd zijn als daar de link ligt.
Ik heb dit even van naderbij bekeken en stel het volgende vast:
- Safari – geen synchronisatie tussen Mac, Macbook Pro & iPhone
- Notities – geen sync tussen Mac, Macbook Pro & iPhone
- Herinneringen – enkel sync tussen MBP & iMac, niet met iPhone SE
- Agenda – volledige synchronisatie tussen alle apparaten
- bij inloggen icloud.com overal zelfde foutmelding (zie foto):
Het is toch bizar dat sommige zaken wél syncen en andere niet..
Ik heb al zowat alle standaardoplossingen geprobeerd: per apparaat checken of de juiste zaken aan staan voor synchronisatie, uit- en weer inloggen van iCloud op alle apparaten, sync uit- en weer aanzetten, ...
Niets werkt.
Ik heb geen idee meer waaraan het kan liggen, vooral omdat sommige dingen wél syncen en er dus duidelijk verbinding is tussen de drie apparaten.
Onlangs heb ik dit nog eens gehad en dan hielp het wel om gewoon de standaardoplossingen uit te voeren. Nu niet...
Iemand een voorstel of idee?

Ik heb de indruk dat er na elke update wel weer iets 'kapot' is tegenwoordig, merken jullie dat ook?
Groeten
Greg