Hoi allemaal,
Ik heb hulp nodig bij het vervangen van één of enkele onderdelen van mijn PC.
Mijn PC heb ik ongeveer 2 jaar geleden samengesteld. Inmiddels ben ik gaan streamen. Mijn PC had ik samengesteld met het idee 'ik moet er een beetje leuk op kunnen gamen'. Ik wil dus enkele onderdelen gaan vervangen. Eerst wilde ik beginnen met mijn videokaart, maar dat vind ik nu een onbegonnen zaak met de prijzen die de pan uit rijzen en de lange levertijden.
Vandaar dat ik dacht; misschien moet ik eerst mijn processor upgraden.
Wat wil ik er mee bereiken?
Ik wil dat mijn PC smoother loopt als ik OBS Streamlabs, Discord, muziekprogramma, internet en de game zelf open heb staan. Momenteel loopt dat niet altijd even lekker en ervaar ik zelf lag.
Ook zou ik graag Warzone willen streamen en met deze specs lijkt mij dat nagenoeg onmogelijk.
Ik heb al het één en ander nagevraagd. Mensen raden een 3600x aan. Zelf zat ik eerder te kijken naar de 5600x zodat ik er weer een tijd mee vooruit kan. Maar ik heb geen zin om meer geld te betalen dan nodig is.
Hieronder staan mijn PC specs.
Mochten jullie nog andere dingen opvallen die handig zouden zijn om te uppen, please let me know
PC
Processor: AMD Ryzen 5 - 2600 Six-Core Processor 3.40 GHz
Koeler: Cooler Master MasterWatt Lite 600
Moederbord: Asrock B450M-PRO4
RAM: Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x8GB 3000 C15
GPU: MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 6G
SSD: Samsung 500GB - 860 EVO
Case: Fractal Design Focus G Zwart
Schermen:
2x AOC C24G1 24" Curved Gaming Monitor
Alvast super bedankt voor het meedenken!!
Groetjes,
Joyce
Ik heb hulp nodig bij het vervangen van één of enkele onderdelen van mijn PC.
Mijn PC heb ik ongeveer 2 jaar geleden samengesteld. Inmiddels ben ik gaan streamen. Mijn PC had ik samengesteld met het idee 'ik moet er een beetje leuk op kunnen gamen'. Ik wil dus enkele onderdelen gaan vervangen. Eerst wilde ik beginnen met mijn videokaart, maar dat vind ik nu een onbegonnen zaak met de prijzen die de pan uit rijzen en de lange levertijden.
Vandaar dat ik dacht; misschien moet ik eerst mijn processor upgraden.
Wat wil ik er mee bereiken?
Ik wil dat mijn PC smoother loopt als ik OBS Streamlabs, Discord, muziekprogramma, internet en de game zelf open heb staan. Momenteel loopt dat niet altijd even lekker en ervaar ik zelf lag.
Ook zou ik graag Warzone willen streamen en met deze specs lijkt mij dat nagenoeg onmogelijk.
Ik heb al het één en ander nagevraagd. Mensen raden een 3600x aan. Zelf zat ik eerder te kijken naar de 5600x zodat ik er weer een tijd mee vooruit kan. Maar ik heb geen zin om meer geld te betalen dan nodig is.
Hieronder staan mijn PC specs.
Mochten jullie nog andere dingen opvallen die handig zouden zijn om te uppen, please let me know

PC
Processor: AMD Ryzen 5 - 2600 Six-Core Processor 3.40 GHz
Koeler: Cooler Master MasterWatt Lite 600
Moederbord: Asrock B450M-PRO4
RAM: Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x8GB 3000 C15
GPU: MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 6G
SSD: Samsung 500GB - 860 EVO
Case: Fractal Design Focus G Zwart
Schermen:
2x AOC C24G1 24" Curved Gaming Monitor
Alvast super bedankt voor het meedenken!!

Groetjes,
Joyce