Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Veel voorkomende komende netwerkbeheer opdrachten

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views

• AppieQ8
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 15-03 12:52
Beste Tweakers,

Ik hoop dat deze post op het goede gedeelte van het forum staat.

Ik zit in mijn laatste jaar Netwerkbeheer en heb de vrijheid om alles te doen qua opdrachten. zodat ik extra studiepunten krijg.
ze moeten alleen wel te maken hebben met de volgende punten.

Opstellen en bewaken van procedures
Voorkomen van (ver)storingen
Lokaliseren en verhelpen van (ver)storingen
Beveiligt het informatiesysteem

Nu vroeg ik mij af, als richtlijn, wat goede opdrachten zouden zijn.

ik hoop op leuke, en niet al te moeilijke voorbeelden van jullie te ontvangen.

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,

Appie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Jij studeert dit al ruim 3 jaar dan moet je ondertussen toch wel weten wat je werk gaat worden en het soort opdrachten wat je gaat uitvoeren. Anders gezegd bedenk eens waarom een bedrijf jouw in dienst zou nemen, niet omdat ze graag geld betalen aan een aardige jongen.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• MisteRMeesteR
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 20:45

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

hi @AppieQ8, Was het slotje op je andere topic niet duidelijk ;) ?
Ardana schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:20:
Voor huiswerk- en stage-opdrachten moet je op school zijn, niet op Tweakers. Vandaar dat deze op slot gaat.

www.google.nl

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True