Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

HP Elitebook 8570w start niet meer, alle LEDs knipperen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Owios
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 21:43
Vorige week viel mijn laptop plotseling uit en ging hij daarna niet meer aan. Nadat ik mijn laptop schoon had geblazen met perslucht en een harde reset had uitgevoerd kon ik de laptop opnieuw starten, maar een paar minuten later viel hij weer uit en sindsdien krijg ik hem niet meer aan de praat.

Ik heb al geprobeerd om de BIOS batterij loskoppelen en de harde schijven ontkoppelen, maar dit mocht niet baten.

Zodra mijn laptop stroom krijgt begint hij meteen te knipperen, zonder dat ik de aan knop gebruik.

[Video: https://photos.app.goo.gl/Y6uXQWbWZjFM98UT9]

Iemand nog een idee wat er aan de hand kan zijn?

Alle reacties

• Boeryepes
  • Registratie: januari 2016
  • Nu online
wat heb je zelf al gevonden?
suggestie

• Owios
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 21:43
Bedankt voor je bericht!

Dat had ik inderdaad ook gevonden, maar er zit geen specifiek patroon in het knipperen van mijn leds, zie ook de bijgevoegde video. En die power reset heb ik zoals benoemd meermaals geprobeerd. 1x ging hij daardoor nog aan, maar daarna hielp het niet meer.

• Boeryepes
  • Registratie: januari 2016
  • Nu online
Tja, hp support proberen. Misschien open maken en accu loskoppelen en half uurtje wachten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True