Toon posts:

Lian-Li kasten in NL???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben op zoek naar de Lian-Li PC-67USB

weet iemand of deze al in nederland is te krijgen? heb wel een winkel in US gevonden, maar die shippen niet naar nl..

mzzlz
;)

Verwijderd

Geen idee...

Google proberen ?? :?

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
Ik heb drie weken geleden ook al eens zo'n vraag gesteld hier, maar dan over de pc-68 usb.

Tot op heden geen winkel gevonden en mijn kast uiteindelijk bij Wallibie in Belgie gehaald voor 247 euro. Is niet zo heel ver (voor mij dan), net achter Antwerpen. Wellicht hebben zij ook de PC-67.

edit:
nee dus, sorry

Verwijderd

Topicstarter
heb net even regenboog computers gebeld, en zij zouden even voor mij kijken wat ze konden doen...
bestellen en binnenkrijgen zou volgens hem geen problemen zijn, maar zijn nu even aan het kijken voor de kosten.

als deze apart besteld zou moeten worden, komen er allerlei zaken zoals transportkosten, invoerskosten e.d. nog extra bij...

dus even afwachten wat daar uitkomt..

mzzlz
;)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

heeft oc-shop die kasten ook niet ??

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

www.highgreen.nl

Dat aluminium HDD rack ziet er ook erg gelikt uit :9

Verwijderd

67USB :?
Nog nooit van gehoord!
En ik zie 'm ook niet opwww.highgreen.nl staan...
Bedoel je misschien niet de PC-68? Die heeft USB poorten aan de voorkant.

Ik heb mezelf ook al rotgezocht naar dit (supermooie) model, en hij is in NL volges mij echt niet te vinden. Het dichtste bij was nog CoolCaseMods in Engeland. En dat zal wel lekker duur zijn om met de PTT naar Nederland te laten komen. Al maakt dat op zo'n prijs ook niet zo heel erg veel meer uit.

edit: ff rondgekeken op internet (heeft Lian Li niet een website ofzo???) en hier zie ik de 67 in elk geval al staan, maar volges mij heeft hij standaard al USB aan de voorkant... Kvin de 68 trouwes wel mooier :P

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 16:22

SmidsY

hallo!?.............

heeft de oc shop zoiets niet?

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Verwijderd

Topicstarter
tuurlijk heeft Lian-Li een website..
de pc-67USB vind je hier

de 68 staat er ook op, maar de 67 vinnik net iets meer afsteken...

mzzlz
;)

Verwijderd

Jah volges mij heeft de oc shop dit wel..
http://www.oc-shop.nl

Verwijderd

Op woensdag 15 augustus 2001 20:37 schreef Cyberia het volgende:
tuurlijk heeft Lian-Li een website..
de pc-67USB vind je hier

de 68 staat er ook op, maar de 67 vinnik net iets meer afsteken...

mzzlz
;)
Bwahahah, wat is dat toch met die sites van aziatische computeronderdelenfabrikanten?
Die site van ASUS is een dikke onoverzichtelijke & lelijke puinhoop, de site van Zalman zit geweldig brak in elkaar, en deze site van Lian Li slaat alles: iemand heeft zojuist flash geleerd en moest dat dus verwerken in een ellenlange intro met supersimpele effecten (plaatjes stretchen enzo). De blauwe teksten lopen door tot in de blauwe menubalken (niet te lezen, tenzij je et ff selecteert). De helft van de plaatjes doet het niet, brak engels:
At moment Lian Li have two buildings, first building is the automatic machines for manufacturing computer hardware parts, and a sales building, which sell our products by ourselves and we also provide direct and complete service to our agents and distributors around the world

Frequently Asked Questions
Why the LED did not lightened after installation?
Why the drive did not work when power is on?
Does the inner rack able to change its outer frame?

We suggest customer to format the drive and make sure the drive is working
well. This allow us to spot problems easily in the future.
:D

En om het af te maken overal overbodige buttons die totaal niet in het geheel passen (lekker wit kader deromheen terwijl ze op een blauwe achtergrond staan), rare opmaak, afentoe vreemde (chinese :? ) tekens door de tekst...

Maar, genoeg gedissed over die sites. Tenslotte leveren ze wel goede kwaliteitsproducten (m'n zalman koelers zien der perfect uit, en m'n ASUS P5a doet het nog steeds prima o.a. dankzij de uitstekende bios support). En die kasten van Lian Li zijn natuurlijk ook :9~

Maar ik zit nog een beetje te twijfelen of ik een bigtower of een miditower moet nemen... Op zich heb ik maar een miditower nodig, maar alles zit wel behoorlijk dicht op elkaar en das soms best lastig bij het tweaken. Keuzes, keuzes....

Verwijderd

pricewatch anyone?!?!

Verwijderd

Topicstarter
de pc-60 zit zo rond de 500 pieken.
de pc67 en de 68 zijn dezelfde kasten, maar dan met een ander frontje.
Deze zullen dus ietsjes duurder zijn.

bij ocshop heb ik trouwens alleen de pc60 kunnen vinden..

mzzlz
;)

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet wat er bij regenboog computers uitkomt, maar als er meer geintreseerden zijn zou dat natuurlijk alleen maar op de prijs drukken..

pc67usb letsbuyittogether actie houden?
;)

Verwijderd

vind mar lelijke kast sorry hoor er zijn mooiere

Verwijderd

Topicstarter
maar goed ook, want als we allemaal dezelfde smaak hadden gehad, was het maar een saai boeltje hier..

ik vind hem nml wel mooi..8-)

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
[b]Op woensdag 15 augustus 2001 19:40
Ik heb mezelf ook al rotgezocht naar dit (supermooie) model, en hij is in NL volges mij echt niet te vinden. Het dichtste bij was nog CoolCaseMods in Engeland. En dat zal wel lekker duur zijn om met de PTT naar Nederland te laten komen. Al maakt dat op zo'n prijs ook niet zo heel erg veel meer uit.
<knip>
:) jawel, ik zei al: Belgie. Daar hebben ze die kasten ook. Verzendkosten zijn niet zo superhoog en 550 piek voor zo'n kast is niet duur ivm een Coolermaster.
PLS en Wallabi hebben allebei Lian Li kasten en kunnen ze ook gewoon bestellen en dee zit in Atwerpen en de ander achter Antwerpen, dus je zou ze evt. zelf kunne ophalen.

Verwijderd

OC shop verkoopt ze officieel wel, alleen hebben ze eigenlijk nooit op voorraad :(

Heb mijn PC70 uit de UK laten overvliegen (kost ongeveer 100 piek voor een PC70): Een kennis van me heeft hem uit belgie laten komen...

Over het algemeen: In Europa is Lian Li super moeilijk leverbaar: Dit in combi met de allergoedkoopste te pakken krijgen is er dus niet echt bij :(

Mijn advies: Bel OC-shop op, kijk ff hoe lang het duurt... Als het te lang duurt, zul je toch echt meer geld voor dezelfde Lian-Li uit moeten geven, of geen Lian-Li kopen :)
Pagina: 1