Op woensdag 15 augustus 2001 20:37 schreef Cyberia het volgende:
tuurlijk heeft Lian-Li een website..
de pc-67USB vind je
hier
de 68 staat er ook op, maar de 67 vinnik net iets meer afsteken...
mzzlz

Bwahahah, wat is dat toch met die sites van aziatische computeronderdelenfabrikanten?
Die site van ASUS is een dikke onoverzichtelijke & lelijke puinhoop, de site van Zalman zit geweldig brak in elkaar, en deze site van Lian Li slaat alles: iemand heeft zojuist flash geleerd en moest dat dus verwerken in een ellenlange intro met supersimpele effecten (plaatjes stretchen enzo). De blauwe teksten lopen door tot in de blauwe menubalken (niet te lezen, tenzij je et ff selecteert). De helft van de plaatjes doet het niet, brak engels:
At moment Lian Li have two buildings, first building is the automatic machines for manufacturing computer hardware parts, and a sales building, which sell our products by ourselves and we also provide direct and complete service to our agents and distributors around the world
Frequently Asked Questions
Why the LED did not lightened after installation?
Why the drive did not work when power is on?
Does the inner rack able to change its outer frame?
We suggest customer to format the drive and make sure the drive is working
well. This allow us to spot problems easily in the future.
En om het af te maken overal overbodige buttons die
totaal niet in het geheel passen (lekker wit kader deromheen terwijl ze op een blauwe achtergrond staan), rare opmaak, afentoe vreemde (chinese

) tekens door de tekst...
Maar, genoeg gedissed over die sites. Tenslotte leveren ze wel goede kwaliteitsproducten (m'n zalman koelers zien der perfect uit, en m'n ASUS P5a doet het nog steeds prima o.a. dankzij de uitstekende bios support). En die kasten van Lian Li zijn natuurlijk ook
Maar ik zit nog een beetje te twijfelen of ik een bigtower of een miditower moet nemen... Op zich heb ik maar een miditower nodig, maar alles zit wel behoorlijk dicht op elkaar en das soms best lastig bij het tweaken. Keuzes, keuzes....