Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Kekker
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 15-03 22:13
Goedeavond :)

Ik zat dus al een paar jaar op een online gambling site (roobet.com cryptogambling) nou is online cryptogambling vanaf 28-01-2021 in nederland verboden (wat ik dus niet wist tot nu) en mocht ik in principe dus niet meer op die site!
Echter kon ik nogsteeds op mijn account en gebruik maken van de site.

Pas toen ik op mijn desktop inlogde zag ik van "this site is not available in your country" dus ik ging op mijn mobiel naar de helpdesk met de vraag waarom ik niet op de site mag met als enigste reactie "sorry we need to close this account now" terwijl ik er nog paar honderd op had!

De vraag:
Zijn hun de fout in gegaan om mij nogsteeds toegang te laten verlenen tot hun site en mij te laten depositen? En moeten ze mij dan ook alles terugbetalen?

Ook handig om te zeggen is dat ik 4g gebruik als mijn standaard internet (wat alsnog een ip in nederland aangeeft) en de site eigenlijk altijd visit via mijn mobiel.

Alvast bedankt! O+

Alle reacties

• Kekker
  • Laatst online: 15-03 22:13
Oops excusses er is geen online gok verbod Alsnog raar waarom ik er niet meer op mag

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 20:34
misschien een redding voor je :)

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Dit is meer een onderwerp voor PFSL dan voor SF, daarom schop ik het topic ook die kant op.

Don't shoot the messenger. | Tweakers Discord

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 18:27
Ik vrees dat dit toch een geval van 'pech gehad' is. Dat gebeurt nog wel eens met gokken.

Soms ben ik bijna gelukkig

• Qwerty-273
  • Registratie: oktober 2001
  • Nu online

Qwerty-273

Meukposter

Nou ja, de Terms of Service geeft het volgende aan:
People living or having a permanent or temporary residence in any of these countries are not entitled to register an account or access the website in any way:

Australia, Cyprus, Isle of Men, Austria, Bonaire, Gibraltar, Guernsey, Aruba, Belize, France, Curacao, the Netherlands, Saba, Statia, St. Maarten, Singapore, the United Kingdom, French Guiana, French Polynesia, Jersey, Luxembourg, Martinique, Reunion, Mayotte, Denmark, the USA, and any other jurisdiction that the Central Government of Curacao deems online gambling illegal. These shall include all the named Nations' Territories.

Residents from the before mentioned territories are prohibited from opening an account or in any way use or access the services or any other services offered by the company.

Any account accessing from a restricted area via a VPN or another method to hide his identity will be banned from the website and all services. Any Roobidos remaining in the Roobido-safe will be frozen indefinitely.
Als het goed is krijg je wel de waarde van je Roobidos uitgekeerd.
The company has the right to cancel all services with a user at any time under the condition of exchanging all rightfully owned Roobidos a user has in his Roobido-safe at the current exchange value. The Company will refund all funds within 72h (seventy-two hours) when canceling all services with said user.
Behalve als ze vinden dat je hun voorwaarden hebt geschonden om toch een account te hebben en in Nederland(?) te wonen.
Any violation of our terms will result in your account's suspension and the exclusion from all services on the website. All remaining Roobidos in your Roobido-safe will be permanently frozen.

Erzsébet Bathory | iPod mini met 16GB | Strajk Kobiet

• JakiRRobis5
  • Laatst online: 05-04 17:08
Op z'n best off-topic, op z'n slechts ordinaire spam.

[Voor 171% gewijzigd door Ardana op 27-03-2021 20:35]

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True