Goedeavond Tweakers,
Ik heb een bijzonder probleem waar ik zelf nog niet eerder van heb gehoord.
Als ik mijn pc opstart krijg het ik volgende scherm te zien.
Op het internet kan ik er niks over vinden.
Wat ik kan doen om het probleem te omzeilen is het volgende
Als de pc opstart op F12 drukken en vervolgens op de schijf drukken waar windows op geïnstalleerd staat.
Vervolgens boot windows gewoon zoals het hoort en kan ik de pc gebruiken. Waar het precies fout gaat als ik niks doe en de pc zijn gang laat gaan is voor mij onduidelijk. Er is voldoende resterende geheugen dit is 12.3gb.
Nog een probleem wat misschien met elkaar heeft te maken
Als ik de pc afsluit begint windows zijn update te installeren. Vervolgens als de pc weer aan staat via de bovenstaande manier. Geeft windows aan dat de updates niet kunnen worden geïnstalleerd. Vervolgens worden de updates ongedaan gemaakt. Daarna als ik de pc afsluit gaat windows weer proberen dezelfde update te installeren. Dit cirkeltje blijft rondgaan.
Is er een oplossing voor dit probleem?
Kan dit probleem worden opgelost of is het beter om windows opnieuw te installeren?
Kan het zo zijn dat het 1ste probleem het 2de probleem beinvloed?
Windows versie
Windows 10
Ik heb een bijzonder probleem waar ik zelf nog niet eerder van heb gehoord.
Als ik mijn pc opstart krijg het ik volgende scherm te zien.
Op het internet kan ik er niks over vinden.
Wat ik kan doen om het probleem te omzeilen is het volgende
Als de pc opstart op F12 drukken en vervolgens op de schijf drukken waar windows op geïnstalleerd staat.
Vervolgens boot windows gewoon zoals het hoort en kan ik de pc gebruiken. Waar het precies fout gaat als ik niks doe en de pc zijn gang laat gaan is voor mij onduidelijk. Er is voldoende resterende geheugen dit is 12.3gb.
Nog een probleem wat misschien met elkaar heeft te maken
Als ik de pc afsluit begint windows zijn update te installeren. Vervolgens als de pc weer aan staat via de bovenstaande manier. Geeft windows aan dat de updates niet kunnen worden geïnstalleerd. Vervolgens worden de updates ongedaan gemaakt. Daarna als ik de pc afsluit gaat windows weer proberen dezelfde update te installeren. Dit cirkeltje blijft rondgaan.
Is er een oplossing voor dit probleem?
Kan dit probleem worden opgelost of is het beter om windows opnieuw te installeren?
Kan het zo zijn dat het 1ste probleem het 2de probleem beinvloed?
Windows versie
Windows 10