Is het mogelijk om een ingekleurde cel telkens per dag automatisch te laten opschuiven naar rechts (de volgende kolom)? Kan dit ook voor een cel waarvan de randen rode stippenlijnen zijn, zodat de volgende dag erna de cel rechts ervan een rode stippenlijn heeft ?
Vraag
Alle reacties
Welkom op Tweakers. 
Ik mis nog wat je zelf al hebt gevonden of geprobeerd. We verwachten hier ook een stukje eigen inzet en niet dat je alleen je vraag neerplempt.
Ik kan je wel alvast verklappen dat je VBA-code nodig zult hebben om te bereiken wat je wil. Wellicht dat het kan zonder als er nog logica in zit die je kan relateren aan de huidige datum, maar daarvoor moet je meer informatie geven over de data.

Ik mis nog wat je zelf al hebt gevonden of geprobeerd. We verwachten hier ook een stukje eigen inzet en niet dat je alleen je vraag neerplempt.
Ik kan je wel alvast verklappen dat je VBA-code nodig zult hebben om te bereiken wat je wil. Wellicht dat het kan zonder als er nog logica in zit die je kan relateren aan de huidige datum, maar daarvoor moet je meer informatie geven over de data.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Je kan met NOW() of NU() de datum van vandaag ophalen. Daar kan je de dag van de maand (of week, wat jij wil) mee bepalen. En dan zou je via Conditional Formatting kunnen zorgen dat een bepaalde cel de opmaak krijgt die jij wil. Is prima zonder VBA te doen, als het inderdaad samenhangt met de datum/dag van de week.
Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht om het te zeggen met mijn leven verdedigen. - Voltaire