Toon posts:

Fujitsu Siemens van Mediamarkt

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds december een fujitsu siemens computer van de mediamarkt. Het is een p3 866, heeft 128mb geheugen, 20gb harde schijf en een 32mb nvidia riva tnt2 videokaart.
Al vanaf het begin gaat het allemaal heet kut, alles loopt vast, spellen doen het niet, gewoon heel erg kut.
Counterstrike geeft een blauw scherm bij opstarten (heeeeeel soms niet), Unreal Tournament loopt na heel eventjes vast en de computer reageert dan niet meer. Hoe vaak ik ook windows opnieuw installeer en me harddisk formateer, hij blijft dit doen. Kent iemand dit probleem? Kan iemand helpen?? Post dan aub even!

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:53

SmidsY

hallo!?.............

wordt hij niet te warm (weinig koeling) en wat voor voeding zit er in de pc, misschien te weinig vermogen.

Veel suc 6 ermee

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 11:25

D2k

heb je al een nieuw mobo gehad?
de fs-en hebben nogal wat trubbels met de mobo's (oud mm mederwerker speaking)

ik zou ze ff bellen (de mm of fs)
waar heb je um gekocht?
de pc dan?

kheb net al mijn spullen opgeborgen dus kan je niet aan het telefoonnummer helpen
service center mm rdam: 010-4335076
die kunnen je het nummer van fs geven of met de juiste mm doorverbinden

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Ik had vroeger ook dat mijn pc super onstabiel liep, maar sinds ik het BIOS van het mobo geflashed heb zijn de meeste problemen opgelost

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gebeld naar mediamarkt maar zij kunnen me niet aan het nummer helpen, zeggen ze, en zelf wist hij er ook niks van. Ik probeer later nog te bellen.
Niemand zelfde soort probleem gehad met een Fujitsu Siemens???

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:53

SmidsY

hallo!?.............

optie, je hebt nog garantie en groote kans ook nog vakantie, ik zou gewoon een ontzettende partij stampij gaan trappen in die media markt, zo erg dat ze alles voor je gaan doen. :)

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

• D2k

D2k

Op woensdag 15 augustus 2001 16:57 schreef zorba het volgende:
ik heb gebeld naar mediamarkt maar zij kunnen me niet aan het nummer helpen, zeggen ze, en zelf wist hij er ook niks van. Ik probeer later nog te bellen.
Niemand zelfde soort probleem gehad met een Fujitsu Siemens???
bullsht die hebben ze wel
ff verzinnen of ik um nog weet
kom er nog op trug hoop ik

van de site
maar er was een ander nummer
Product

Telefoon

Consumenten producten 0900-FSCHELP (0900-3724357)
(Myrica, Euroline, T-bird, Scaleo, Celvin, Multitainer, Liteline, Amilo) Maandag t/m vrijdag, 9.00-21.00 uur en zaterdag, 9.00-18.00 uur (22 cent per min./ 10 EUR-cent per min.)

Verwijderd

Topicstarter
In ieder geval bedankt voor jullie moeite!

Verwijderd

Bekende problemen (ik heb wel eens eerder gehoort van mensen die zo'n Fujitsu hebben van de Media Markt)

Service daar bij Media Markt is ook een drama

• D2k

D2k

Op woensdag 15 augustus 2001 17:12 schreef delfosso het volgende:
Bekende problemen (ik heb wel eens eerder gehoort van mensen die zo'n Fujitsu hebben van de Media Markt)

Service daar bij Media Markt is ook een drama
uhmz drama is wat overdreven maar soepel loopt het niet
* D2k is er weg
dat ligt ook aan de hoge uitval van de fujitsu's

• D2k

D2k

een andere ex mm medewerker heeft um ff opgezocht
2 nummers: oude nummer van thuisservice: 0591-663675
nieuwe nummer: van zes goes: daar gaan ze tegenwoordig naartoe:0113-240700
<edit>
uiteraard bestaan wij niet bij evntuele conversaties met leveranciers :)

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor het opzoeken van nummer, ik bel morgen even, ik ben nu niet thuis!

• D2k

D2k

Op woensdag 15 augustus 2001 18:42 schreef zorba het volgende:
bedankt voor het opzoeken van nummer, ik bel morgen even, ik ben nu niet thuis!
np
uiteraard houden zij gewoon kantooruren aan

• Pietert
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Bij deze wilde ik iedereen half off topic even waarschuwen voor ALLES waar Fukutsu Siemens op staat.

(this is pure frustration speaking..)

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• D2k

D2k

Op woensdag 15 augustus 2001 18:47 schreef VageGast het volgende:
Bij deze wilde ik iedereen half off topic even waarschuwen voor ALLES waar Fukutsu Siemens op staat.

(this is pure frustration speaking..)
vertel?
* D2k is always interested
(en ik ben idd ook geen echte voorstander van het spul)

• Liggie
  • Laatst online: 09-12-2022
Ik heb zelf een Fujitsu- Siemens Myrica. De eerste computer die de AH ging verkopen. Afgezien van een kapotte brander en een slechte voeding is ie wel behoorlijk stabiel.

Die kapotte onderdelen waren ook de volgende dag nadat ik had gebeld vervangen hier thuis. Dus niets te klagen over de service.

Als ik het zelf bouwen van een PC niet zo leuk had gevonden zou ik niet twijfelen om weer een Fijutsi (kutnaam) :) siemens te kopen.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Nee een Fujitsu pc komt er hier niet in ... als er ergens een shitload aan slechte kwaliteit onderdelen in zit is het wel daarin.
[dit is gebaseerd op eigen ervaring]

Da's trouwens bij IBM pc's net zo. Zit ook allemaal van die "rommel" in.In plaats van dat ze nou hun eigen merk producten erin stoppen...

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Pietert
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

De ervaring komt onder andere van een Fujitsu Lifebook laptop. Dat ding presteerde voor geen meter, batterij ging stuk en de geluidskaart was lam. Toen werd ie gejat... Ik zwaar in rouw natuurlijk omdat mijn zuurbetaalde beestje gepikt werd. Toen een andere laptop gekocht en nu ervaar ik hoe het wel hoort (Toshiba). Een kerel van school had een desktop PC van dit baggermerk tot hij spontaan in de fik vloog... (kast is nooit open geweest ofzo, niet overclocked of tweaked). Werd niets abnormaals mee gedaan op het moment van spontanious combustion...

Nee, zover ik meegemaakt en gehoord heb (op mijn school hebben ze die dingen ook als laptop-project en het is 1 groot drama) is het een garantie voor een flinke kater als je die troep aanschaft.

P.S Ik kan Liggie niet begrijpen. "Afgezien van een kapotte brander en een slechte voeding is ie wel behoorlijk stabiel" ?!?! Hoe leuk je PC's verbouwen ook mag vinden, het is gewoon SLECHT als dat gebeurt.

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• dreeke

dreeke

outdated icon

een kapotte brander ligt natuurlijk niet aan Fujitsu, want die heeft dat ding ook gewoon ergens anders vandaan. Maar dat van de voeding vind ik wel slordig aangezien dat toch een Fujitsu kast is ...

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 01:18
Die Fujitsu Siemens PC's zitten gewoon vol met goedkope troep die allemaal na enige tijd defect gaat. En ik kan het weten want eh .. dat mag ik niet zeggen hehe ..

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• dreeke

dreeke

outdated icon

Op woensdag 15 augustus 2001 19:36 schreef violator_ het volgende:
Die Fujitsu Siemens PC's zitten gewoon vol met goedkope troep die allemaal na enige tijd defect gaat. En ik kan het weten want eh .. dat mag ik niet zeggen hehe ..
Die ervaring heb ik ook inderdaad, en ik heb ooit bij een vriendin van me geprobeerd om daar op een normale manier Win98 op te zetten nou trek er gerust een weekje voor uit.

• D2k

D2k

Op woensdag 15 augustus 2001 19:36 schreef violator_ het volgende:
zal ik het dan maar zeggen
de meeste klachten met die dingen zijn moederbord/voeding
en uiteraard de cd-writers/videokaarten ook regelmatig
tis gewoon waar je voor betaald
weinig dus weinig kwaliteit
ik zie niet hoe je langer dan een jaar emt zo'n ding zou kunnen doen

Verwijderd

Topicstarter
windows 98 krijg ik er inderdaad ook niet op, bij de 3 keer opnieuw opstarten loopt ie vast en krijg je standaard als je opstart een beschermingsfout van windows!

Verwijderd

standaard als je opstart een beschermingsfout van windows!
uit mijn ervaring lijkt dat op niet goed geheugen...

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:11

magneet

Magnetic enhanced

ik heb wel een goeie fujinogwa, maar de naam is dan ook het enige wat er nog origineel in zit, kreeg dat kasje van iemand, heb er zelf voedinkje bij geregeld & micro atx bordje en hup me meissie heb ook een pctju

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

• Pietert
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

[rip-uit-mijn-lijf-mode]
Weinig voor weinig geld?
Ga eens surfen en kijk naar de nieuwprijs van die laptops... Da's alles BEHALVE weinig geld... :'(
[/rip-uit-mijn-lijf-mode]

• D2k

D2k

Op woensdag 15 augustus 2001 20:00 schreef VageGast het volgende:
[rip-uit-mijn-lijf-mode]
Weinig voor weinig geld?
Ga eens surfen en kijk naar de nieuwprijs van die laptops... Da's alles BEHALVE weinig geld... :'(
[/rip-uit-mijn-lijf-mode]
ik had het idd meer over de desktops
de notebooks....tja

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb even geheugen uit de computer van me zus gepakt, dit was het probleem niet zoals beware zei. Ik heb ook naar Fujitsu gebeld en ze kunnen alleen een bepaald nummer geven als moederbord, niet een merk.
Zij kunnen dus ook niet echt helpen, en Mediamarkt zegt dat het een software probleem is. Vreemd dan dat ie al gelijk zo doet nadat ik windows heb geinstalleerd, de windows die erbij zat nog wel!

• D2k

D2k

Op donderdag 16 augustus 2001 10:05 schreef zorba het volgende:
nou ik heb even geheugen uit de computer van me zus gepakt, dit was het probleem niet zoals beware zei. Ik heb ook naar Fujitsu gebeld en ze kunnen alleen een bepaald nummer geven als moederbord, niet een merk.
Zij kunnen dus ook niet echt helpen, en Mediamarkt zegt dat het een software probleem is. Vreemd dan dat ie al gelijk zo doet nadat ik windows heb geinstalleerd, de windows die erbij zat nog wel!
het lijkt mij toch nog steeds een hardware klacht maar ik kan het vanaf hier niet beoordelen. Ik ben ook bevooroordeeld natuurlijk, ik ga er gelijk al vanuit dat het een hardware fout is.

je kan 2 dingen doen
1/ zo doorblijven gaan
2/ naar de MM gaan en dan 4 wkn je pc kwijt zijn

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
nou ik moet zeggen dat mij Fujitsu Siemens pc het goed doet. Ik heb een PIII 650Mhz en niet zo vaak problemen mee gehad alleen als ik het zelf een btje verkloot heb! :)

Verwijderd

heb ook een fujisu siemens kast een p4 2.4 ..
en ik moet zeggen draait hier als een zonnetje.. :9

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

_______________OUD TOPIC_________________________________________________

Lekker nuttig een kick na 2 jaar

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Pagina: 1