Vraag

• Jorn.14
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 01-04-2021
Ik zoek een?
oppo Find X3 Neo / Find X2 (Pro)

Wat is je budget?

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Fotos te maken en social media

Wat heb je zelf al gevonden?
Find X3 Neo

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik kan mijn abbonement verlengen, en ik ben aan het twijfelen om de Find X3 Neo te pakken. Ik heb over de Find X2 (Pro) ook goede recensies gelezen.
Ik ben niet niet thuis qua specificaties van de toestellen, maar kan iemand mij de grootste verschillen tussen de toestellen toe lichten? Qua prijsklasse zijn ze volgens mij ongeveer hetzelfde.

Ik wil het toestel voornamelijk gebruiken voor social media en wat fotos maken.

Is de X3 Neo dan beter? Of moet ik voor de Find X2 (Pro) gaan.

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Je kunt de specificaties vergelijken in de Pricewatch: https://tweakers.net/pric.../1667570;1529920;1529918/
Zelf zou ik de X3 Neo nemen want is de nieuwste met langste tijd software updates, plus heeft een extra camera.

• missmobiletech
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-11-2021

missmobiletech

making your tech simple

Ze zitten dicht bij elkaar, ja er is een extra camera maar ik weet niet of je gebruik maakt van de macro camera. Voor de rest is bijvoorbeeld de ultra wide camera wel beter op de 2Pro dus als je die vaak gebruikt is dat een ding, 16MP op de 3Neo en 48MP op de 2Pro.

De batterij is wel wat groter van de Neo, 4500 om 4260 en aangezien hij een iets kleiner scherm heeft kan dat betekenen dat hij langer meegaat. Dit hangt natuurlijk af van je gebruik.

Verder is de Neo voor en achter van glas, Gorilla 6 dat wel maar toch. De Pro is aan de achterkant van keramiek of leer.. It's a preference thing denk ik haha :)

Het is wel zo inderdaad dat de 2Pro al een jaar oud is maar of dat betekent dat je echt achterloopt. Ik weet niet hoe lang je gemiddeld met een telefoon doet..

Hoop dat het iets heeft geholpen :)

Miss Mobile Tech

• swhnld
  • Nu online
Oppo levert maar 2 jaar beveiliging updates volgens mij, net als zusterbedrijf Realme, dus een toestel van een jaar oud is over een jaar buiten support. Dat zou mij tegenhouden met mijn hele leven in mijn telefoon.

• Jorn.14
Dan denk ik inderdaad dat ik voor de Oppo Find X3 Neo ga.

Zijn er verder nog alternatieven of andere toestellen wat jullie aanraden? Lees verschillende dingen over de Xiao Mi maar daar ben ik totaal niet bekend mee..

Heb al jaren samsung maar daar ben ik een beetje op uitgekeken, wil iets nieuws proberen.

• swhnld
  • Nu online
Xiaomi Mi 11 zit ook in jou budget, kijk daar eens naar?

• Jorn.14
Ik zal daar eens naar kijken.

Zie dat de OnePlus 9 ook volgende week gelanceerd wordt, denk dat ik daar ook nog even op wacht.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:14
En welke is het geworden. Ben ook op zoek naar een nieuw toestel ism een nieuw abonnement. En twijfel ook tussen die 3 toestellen.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee