Toon posts:

Teveel ruimte tussen laminaat en muur

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Shanna123
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 17-05 16:52
Haiii
Mischien dat iemand mij kan helpen er zat een hele oude houten plint tegen de muur aan die heb ik er met veel moeite afgekregen(mischien toch niet zo slim)
Want nu zit ik met een enorme ruimte van 2,5 cm tussen me vloer en muur.
Ik ben een leek wat betreft deze dingen dus wilde eigenlijk vragen wat de oplossing is voor dit probleem😅
Dankjewel alvast

Gr shanna

[Voor 53% gewijzigd door Shanna123 op 14-03-2021 20:22]

Alle reacties

Acties:
  • +7Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-05 09:18
Waarom heb je de plint eraf gehaald en wat wil je bereiken?

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
De oplossing is een nieuwe laminaatvloer (laten) leggen.
En daarna nieuwe plinten plaatsen.
Of alleen nieuwe plinten plaatsen over deze vloer. Maar dat is geen oplossing voor de 2,5 cm tussen vloer en muur.

[Voor 57% gewijzigd door ChinaGeek op 14-03-2021 20:24]

• Shanna123
Nou ik dacht ik sloop het eraf en dan kan ik een mooie witte muurplint erop doen alleen vraga ik me nu af of er plinten zijn van die dikte

• Shanna123
Nee ik wilde ook geen plint over me vloer eigenlijk wilde echt tegen me muur aan maar eindstand denk ik dat ik beter dat houten balkie had kennen laten zitten en dan een muurplint eroverheen

Acties:
  • +11Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:56
ChinaGeek schreef op zondag 14 maart 2021 @ 20:23:
De oplossing is een nieuwe laminaatvloer (laten) leggen.
En daarna nieuwe plinten plaatsen.
Of alleen nieuwe plinten plaatsen over deze vloer. Maar dat is geen oplossing voor de 2,5 cm tussen vloer en muur.
Maak je een grapje? :') Waarom zou je in hemelsnaam de hele vloer vervangen?

TS: Koop een dikke plint en plaats het erop, opgelost.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ChinaGeek
SCIxX schreef op zondag 14 maart 2021 @ 20:27:
[...]

Maak je een grapje? :') Waarom zou je in hemelsnaam de hele vloer vervangen?

TS: Koop een dikke plint en plaats het erop, opgelost.
Waarom? Omdat ze vraagt om die 2,5 cm afstand tussen vloer en muur op te lossen. Dat kan alleen door de vloer te vervangen.
Enplusbovendien heeft deze vloer een lelijke kleur.

[Voor 6% gewijzigd door ChinaGeek op 14-03-2021 20:29]

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:01
Kan je niet alleen het laatste stuk laminaat vervangen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-05 21:19
Is het alleen op dat stuk? Of de hele verdieping? Er zit zo tezien ook een dikke laag 'plamuur' tegen de wand aan, even het plintje vervangen zal het wel niet worden...

Misschien kan je ook nog eerst 'kundig' het gat van die oudeplint in de muur dichtsmeren, en daar dan weer een plint voor zetten, dan overbrug je zo al weer anderhalve centimeter heb ik het gevoel.

En de rest is dan wel weer op te vangen met een plakplintje XD.

En als er juist geen plakplint moet komen dan heb ik het vermoeden dat het in de situatie hiervoor ook niet voorzien was. En dat zijn toch wel dingen waar je rekening mee moet houden als je de vloer legt...

[Voor 19% gewijzigd door BLACKfm op 14-03-2021 20:31]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:06
Zo te zien zit er een dikke laag op de muur boven je meetlint, waar je dan een hoge iets dikkere mdf plint op kan plakken.

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:17
Net als BLACKfm zou ik eerst het onderste stuk van die muur eens stuccen, dan is een gewone plint ook voldoende.

Of misschien vind je net als ik, die plinten lelijk en overbodig, en heb je hem daarop gesloopt. Dat heb ik zelf ooit ook gedaan en door gebrek aan daadkracht leven wij al jarenlang met een kier van 1cm langs de muren ;)

[Voor 50% gewijzigd door torp op 14-03-2021 20:44]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Precies, gewoon dichtsmeren onderin en dan een hooguit 18mm dikke hoge plint eroverheen om het af te werken

[Voor 3% gewijzigd door JvS op 14-03-2021 20:42]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
1kg Knauf Stucpasta en een plamuurmes, en een beetje gevoel. Super recht hoeft niet, na die tijd met een schuurblokje recht schuren met de rest van de muur en voila! Plint ervoor en het ziet eruit alsof het nooit anders is geweest *O*

Inmiddels deskundige geworden in ons net opgeleverde nieuwbouwhuis. Onder aan de muren missende stukjes stuc/steen/muur, net als dit. Als je eenmaal doorhebt hoe het werkt, peanuts! Na die tijd hoge plinten, vallen de ribbeltjes helemaal onderaan ook mooi achter weg _/-\o_

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Lopen stucen om een plint te kunnen hangen? 8)7
Gewoon wat MDF uitvulblokjes aan de onderzijde (van de achterkant) v/d plint plakken.
Is een pak makkelijker en schoner. Dan wat high tack ertegenaan gooien, aandrukken, klaar.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MBvB
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-05 10:52
waarom niet een mooie nieuwe mdf plint en daarvoor een vergelijkbare kleur plakplint uitzoeken en tegenaan leggen?

• Shanna123
Jullie hebben gelukkig een heleboel verschillende ideetjes gegeven waar ik hopelijk wel wat mee kan kijk hele laminaat vervangen ga ik niet doen vind ik ook gewoon overbodig en klopt de woningbouw heeft er gewoon overheen gestuct en ik vond dat zulke afschuwelijke dingen uit het jaar 0 dat ik dacht sloop het eraf woonkamer had ik al gedaan voor het laminaat

• Shanna123
Had beter ook gelijk de rest mee kunnen nemen maar mijn zoon ze kamer en mijn slaapkamer hebben ook die latten is het dan beter om die wel te laten zitten en gewoon plinten kopen die daaroverheen vallen?

• MantaMaartuh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-05 11:47
gewoon een plintje tegenaan, je kunt ze zelf voorgeschilderd kopen :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ricardo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06:35
Shanna123 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:24:
Jullie hebben gelukkig een heleboel verschillende ideetjes gegeven waar ik hopelijk wel wat mee kan kijk hele laminaat vervangen ga ik niet doen vind ik ook gewoon overbodig en klopt de woningbouw heeft er gewoon overheen gestuct en ik vond dat zulke afschuwelijke dingen uit het jaar 0 dat ik dacht sloop het eraf woonkamer had ik al gedaan voor het laminaat
Bedenk wel dat die lelijke plinten bij de woning horen en je een dikke rekening krijgt bij het verlaten als je ze niet terug plaatst.
Been there, done that.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:41
ChinaGeek schreef op zondag 14 maart 2021 @ 20:28:
[...]

Waarom? Omdat ze vraagt om die 2,5 cm afstand tussen vloer en muur op te lossen. Dat kan alleen door de vloer te vervangen.
Enplusbovendien heeft deze vloer een lelijke kleur.
Enplusbovendien vroeg ze niet naar watvoormeningdanook over de vloer ;)

Een dikke plint erop, hotsa!

Bericht hierboven

• ChinaGeek
Floor-is schreef op zondag 14 maart 2021 @ 23:24:
[...]

Enplusbovendien vroeg ze niet naar watvoormeningdanook over de vloer ;)

Een dikke plint erop, hotsa!
Dat klopt, SCIxX vroeg waarom in hemelsnaam de hele vloer vervangen zou moeten worden.
Nou.
Mede daarom.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Rensjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:40
ChinaGeek schreef op zondag 14 maart 2021 @ 23:29:
[...]

Dat klopt, SCIxX vroeg waarom in hemelsnaam de hele vloer vervangen zou moeten worden.
Nou.
Mede daarom.
Geef jij iemand dan ook advies om een nieuwe auto te kopen als ie een lekke band heeft? 8)7

PV Output

• ChinaGeek
Rensjuh schreef op zondag 14 maart 2021 @ 23:38:
[...]

Geef jij iemand dan ook advies om een nieuwe auto te kopen als ie een lekke band heeft? 8)7
Dat ligt aan de vraagstelling. Hier was de vraagstelling hoe die 2,5 cm van de muur af op te lossen.
Door een nieuwe vloer te leggen dus.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-05 22:00
ChinaGeek schreef op maandag 15 maart 2021 @ 00:07:
[...]

Dat ligt aan de vraagstelling. Hier was de vraagstelling hoe die 2,5 cm van de muur af op te lossen.
Door een nieuwe vloer te leggen dus.
Beter zeker zijn, direct het hele huis afbreken en opnieuw opbouwen,dan heb je die 2.5cm ook niet meer :+

Alle gekheid op een stokje, gewoon kijken voor een dikkere plint, stukje tussenleggen dat ongeveer dezelfde kleur heeft en een normale plint erop, er zijn zoveel mogelijkheden zonder erg drastisch te gaan

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Rensjuh schreef op zondag 14 maart 2021 @ 23:38:
[...]

Aleen wanneer het een lelijke auto betreft natuurlijk :)
MBvB schreef op zondag 14 maart 2021 @ 21:06:
waarom niet een mooie nieuwe mdf plint en daarvoor een vergelijkbare kleur plakplint uitzoeken en tegenaan leggen?
Een hoge plint is stijlvol. Een platte plakplint minder. Een hoge plint met daartegen een plakplint is zeer moah.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online
Shanna123 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:25:
Had beter ook gelijk de rest mee kunnen nemen maar mijn zoon ze kamer en mijn slaapkamer hebben ook die latten is het dan beter om die wel te laten zitten en gewoon plinten kopen die daaroverheen vallen?
Als je andere plinten wil dan moet je deze er gewoon afhalen. Plinten zijn in alle vormen en maten te krijgen, 25mm is wel dik maar die zijn er wel gewoon.

Hier hoef je zeker geen nieuwe vloer te leggen, een goed gelegde vloer heeft ook wat ruimte over aan de randen (al is dit wel heel veel ruimte, maar niet te veel om op te lossen).

• Buzzinga
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 09-09-2022

Buzzinga

Hoogachtend

Als er nu een plint tegen zat die dik genoeg was zal je ook wel een nieuwe kunnen vinden?

Eigenlijk zie ik een vrij simpele oplossing.
Gewoon een normale plint (of een iets dikkere) tegen zetten en dan de kier netjes dicht kitten.
Dat is een snelle en propere oplossing.
Plinten kan je in alle maten krijgen. Je kan zelfs gewoon houten latten kopen en die op maat zagen en verven.

2.5 cm is valt nog mee. Ik heb al erger opgelost :)

[Voor 27% gewijzigd door Buzzinga op 15-03-2021 10:14]

Digital creative - webdev

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Invisibal
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-05 16:53
is die 2,5 cm niet vooral doordat er gemeten wordt toch tegen de "blote" muur? Normaal meet je toch vanaf het plakwerk? De holte waar nu het pleisterwerk onbreekt vul je dan gewoon op met iets ter ondersteuning van de plint?

• BazzH
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:15

BazzH

Kei-goed...

Dicht smeren zou ik alleen doen als je toch bezig bent met het dicht smeren van beschadigingen. In dit geval zou ik gewoon met een (paar stukjes) vuren lat de onderkant van de muur opvullen tot ongeveer dezelfde dikte als het stucwerk. Dan gewoon met een poly kit nieuwe plinten er tegenaan plakken.

Als je een vloer zonder van die plakplintjes wil, strak tegen de muur, dan is laminaat gewoon wat minder geschikt. Vanwege het mogelijk uitzetten moet je altijd een kier laten tussen de muur en het laminaat. Dan zou je naar een PVC vloer moeten gaan, want die zet niet uit en kan strak tegen de plint gelegd worden. Sterker nog, een PVC legger wil dat je de plinten al monteert voor hij de vloer komt egaliseren. En ze mogen zelfs al gelakt zijn dan. Bij PVC kan de plint dus tussen de vloer en de muur, bij laminaat komt hij boven de vloer. Maar in dit geval zou ik toch gewoon voor een nieuwe plint gaan.

Think smart........ Act stupid........

• Shanna123
Ik vroeg ind een oplossing ik vroeg niet om iemands mening wat je van de vloer vind maar goed ieder ze eigen smaak tog!
Ik weet niet hoe ik moet replyen hier op een antwoord dus doe het maar gewoon zo.
Ik vind ind die plinten die je over de vloer leg gewoon heel lelijk dus is niet echt een oplossing om die er over te leggen en dan een hoge plint erbij.
Normaal doe ik deze dingen ook niet maar iriteerde me mateloos dus dacht sloop hem eraf niet zo slim achteraf.
Dus boven laat ik ze dan wel gewoon zitten.
En ik snap dat er een stuk hout kan worden gehaald maar dan moet ik zelf gaan zagen denk ook niet echt dat ik dat kan en het passend kan maken.
Iemand mischien een site waar die dikke plinten te halen zijn?

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:17
Shanna123 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 20:23:
Nou ik dacht ik sloop het eraf en dan kan ik een mooie witte muurplint erop doen alleen vraga ik me nu af of er plinten zijn van die dikte
Shanna123 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 20:26:
dat houten balkie had kennen laten zitten en dan een muurplint eroverheen
BLACKfm schreef op zondag 14 maart 2021 @ 20:30:
En de rest is dan wel weer op te vangen met een plakplintje XD.
MBvB schreef op zondag 14 maart 2021 @ 21:06:
waarom niet een mooie nieuwe mdf plint en daarvoor een vergelijkbare kleur plakplint
Buzzinga schreef op maandag 15 maart 2021 @ 10:10:
Gewoon een normale plint (of een iets dikkere) tegen zetten en dan de kier netjes dicht kitten.
...
Plinten kan je in alle maten krijgen. Je kan zelfs gewoon houten latten kopen en die op maat zagen en verven.
Hierboven lijken verschillende betekenissen aan het woord "plint" te worden gegeven. In mijn situatie heb ik een witte houten bouwplint verwijderd. Die was 1cm dik en 5 cm hoog, en zat verschrikkelijk vast. Er bestaan ook sierplinten, plakplinten en holle plinten.

• BazzH
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:15

BazzH

Kei-goed...

Plint moet je ook zelf op lengte zagen hoor. Ben nu toevallig bezig met o.a. plinten en die van mij komen in lengtes van 4,2 meter. Je zult ze vast ook wel van 2 meter nogwat hebben in de bouwmarkt. Verder komen ze meestal in alleen grondverf, dus aflakken in de juiste kleur zul je ook moeten doen.

Misschien is het een beter idee om er iemand met 2 rechter handen bij te halen, die even uitlegt wat je moet halen en je er even bij helpt? We hebben het over 1 stukje plint, geen enorme klus dus.

Think smart........ Act stupid........

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FRANQ
  • Laatst online: 09:20
Wat een geneuzel over vloeren vervangen, lelijke kleur etc.
Natuurlijk ga je je vloer niet vervangen.
En de kleur is persoonlijk, ik hou bijvoorbeeld niet van dat ikea beuken kleurtje wat je meestal ziet.
Dus persoonlijk vind ik deze kleur mooier.

Gelukkig mogen we allemaal zelf kiezen anders lag er bij iedereen een pvc visgraatvloer (en taatsdeuren)

@Shanna123

Hier verkopen ze plinten van 22mm dik.
80mm hoog is een mooie hoogte voor de meeste plinten, en dan kun je ze vastkitten op het stucwerk.
Hier en daar een paar flinke dotten montagekit op de plek waar de oude plint zat zodat de kit de ruimte opvult.

https://www.plintenfabrie...1-gladde-plint/22-x-80-mm

• Shanna123
@BazzH verven enzo kan ik dan nog net wel plinten zagen is best een klusje aangezien het nog passend moet zijn rn ja beter iemand met 2 rechterhanden alleen ja als ik die had gehad was ik hier ook niet zelf aan begonnen😅

@FRANQ dankjewel voor de link ik ga gelijk effe kijken

• Shanna123
Deze foto is van me zoontje ze kamer waar die oude latjes nog op zitten kan ik daar dan bijv zo’n plint overheen zetten?

• FRANQ
  • Laatst online: 09:20
Shanna123 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:02:
Deze foto is van me zoontje ze kamer waar die oude latjes nog op zitten kan ik daar dan bijv zo’n plint overheen zetten?[Afbeelding]

[Afbeelding]
Als je met zo'n plint de gleuf kunt overbruggen wel ja.

Bij plintenfabriek zijn ze erg klantvriendelijk, ze hebben mij destijds in ieder geval goed geholpen met een maatwerk oplossing.
De goedkoopste zullen ze niet zijn ben ik bang

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 09:46
Je hebt kit om voegen in houten vloeren af te kitten (https://www.kwaliteitpark...conenkit-ral-kleuren.html)

Je zet je plint erop en de ruimte die over is kit je dicht in de juiste kleur

• d5stick
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik zou eerst die muren laten stucen tot de grond, en dan een smalle plint erover..

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Nijl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-05 13:58

Nijl

Eens een Nijl, altijd een Nijl

Kan je het muurtje niet verzetten?

You are NIJL-ed!

• BJBoes
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-04 18:40
euh leuk maar je weet dat een laminaat vloer ruimte nodig heeft tussen de muur en gelegde vloer.

Hout werkt nu eenmaal dus dat er max 1 cm tot 1.5 tussen zit is normaal geen probleem, de opstaande plint weghalen zorgt natuurlijk voor een gapend gat! daarnaast is het normaal dat je de afwerkplinten legt ( pro tip tgebruik hiervoor een plintenknipper )

om dit op te lossen? zorg eerst dat je weer een opstaande plint hebt en zorg dan voor de afwerkplinten! een kleine ruimte tussen het hout en de muur is nog altijd nodig voor de werking. Om die reden word een laminaat vloer ook nooit langer dan 10 meter aan 1 stuk gelegd! Het zou anders kunnen gaan werken. T zal niet de eerste keer zijn dat een laminaatvloer een hele muur ontzet!

Ik ga er maar is zo vanuit dat de legger van de vloer netjes de afstandhouders heeft gebruikt, en de afstand ook nog klopte toen de plinten nog aanwezig waren!

als je heel diep over iets nadenkt dan kom je altijd uit op iets wat niet klopt. Doe maar is klopt altijd

• Travelista
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-05 10:30
Shanna123 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 10:27:
Ik vroeg ind een oplossing ik vroeg niet om iemands mening wat je van de vloer vind maar goed ieder ze eigen smaak tog!
Ik weet niet hoe ik moet replyen hier op een antwoord dus doe het maar gewoon zo.
Ik vind ind die plinten die je over de vloer leg gewoon heel lelijk dus is niet echt een oplossing om die er over te leggen en dan een hoge plint erbij.
Normaal doe ik deze dingen ook niet maar iriteerde me mateloos dus dacht sloop hem eraf niet zo slim achteraf.
Dus boven laat ik ze dan wel gewoon zitten.
En ik snap dat er een stuk hout kan worden gehaald maar dan moet ik zelf gaan zagen denk ook niet echt dat ik dat kan en het passend kan maken.
Iemand mischien een site waar die dikke plinten te halen zijn?
Ik had laatst hetzelfde probleem. Al was de spleet tussen muur en laminaat iets kleiner. Ik heb hier plinten gekocht https://www.gekophout.com...100mm-gegrond-detail.html

(Prima bedrijf overigens)

De Max breedte van de plint in (betaalbaar) mdf bij dit bedrijf is 22 mm. Wellicht kun je met high tack montage kit de 3 mm overbruggen en de bovenkant netjes met acrylaat kit afwerken.

Succes!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online
BJBoes schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:38:
euh leuk maar je weet dat een laminaat vloer ruimte nodig heeft tussen de muur en gelegde vloer.

Hout werkt nu eenmaal dus dat er max 1 cm tot 1.5 tussen zit is normaal geen probleem, de opstaande plint weghalen zorgt natuurlijk voor een gapend gat! daarnaast is het normaal dat je de afwerkplinten legt ( pro tip tgebruik hiervoor een plintenknipper )

om dit op te lossen? zorg eerst dat je weer een opstaande plint hebt en zorg dan voor de afwerkplinten! een kleine ruimte tussen het hout en de muur is nog altijd nodig voor de werking. Om die reden word een laminaat vloer ook nooit langer dan 10 meter aan 1 stuk gelegd! Het zou anders kunnen gaan werken. T zal niet de eerste keer zijn dat een laminaatvloer een hele muur ontzet!

Ik ga er maar is zo vanuit dat de legger van de vloer netjes de afstandhouders heeft gebruikt, en de afstand ook nog klopte toen de plinten nog aanwezig waren!
Daar zit ook weer verschil in, want je kan de vloer tegen de plinten aan leggen of de plinten op de vloer zetten. Als je plinten op de vloer staan heb je in de meeste gevallen geen extra sierrandje nodig, maar als je de vloer ertegenaan legt (zeker wanneer het houtlaminaat is) dan kun je het beste een plakplint erop leggen. Die zal na een paar dagen, weken of maanden open gaan staan omdat het laminaat werkt en dan plak je 'm nog een tweede keer vast.

Maar aangezien de vloer al ligt, gewoon een dikke plint erbovenop, dan heb je verder niks nodig. Dan nog zijn er mensen die 'm er vast op zetten en er zijn mensen die net een vingernagel ertussen laten en het randje afkitten, maar met een vloer die al langer ligt zal dat niet heel veel verschil maken.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee