Dustinhome & Xstra Digital Storage weghalen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guneyd
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-07 15:02
Er zijn talloze producten in de pricewatch, waarbij de vanaf prijs (in sommige gevallen) honderden euro's lager is dan de daadwerkelijke prijs. Dit komt voornamelijk doordat zowel Dustinhome als Xstra Digital Storage bovenaan de lijsten staan met de laagste prijzen, terwijl er 0 beschikbaarheid is.

Bij Dustinhome staat er doodleuk dat het product momenteel niet leverbaar is en Xstra Digital Storage zegt dat de levertijd 14-16 weken bedraagt, oftewel "levertijd onbekend". Bij de eerstvolgende aanbieder (waar het product wel leverbaar is) is de prijs een paar honderd euro hoger.

Zouden deze twee webshops a.u.b. weggelaten kunnen worden, totdat zij iets doen aan het juist doorgeven van de prijzen van producten die zij daadwerkelijk kunnen leveren (of op zijn minst een realistische levertijd erbij vermelden)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
We zullen dit intern bespreken, maar wat er nu staat klopt wel.
Je kan het product voor dit bedrag bestellen en de levertijden zijn er ook naar in de Pricewatch.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• panterbv
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-05 21:31
Ja goed plan je kan niet eens normaal zoeken.
komt steeds die rot website er voor.

maak gewoon een functie dat gebruikers bepaalde webwinkels aan en uit kunnen zetten.
snap eigenlijk niet waarom dat er nooit is gekomen.
zeker voor een website als tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePaul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:15
Ben ik het wel mee eens, als je perse geen zaken wil doen met een bepaalde toko zou je dat toch op voorhand uit moeten kunnen sluiten?

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

panterbv schreef op donderdag 1 april 2021 @ 19:07:
Ja goed plan je kan niet eens normaal zoeken.
komt steeds die rot website er voor.

maak gewoon een functie dat gebruikers bepaalde webwinkels aan en uit kunnen zetten.
snap eigenlijk niet waarom dat er nooit is gekomen.
zeker voor een website als tweakers
DePaul schreef op donderdag 1 april 2021 @ 19:13:
Ben ik het wel mee eens, als je perse geen zaken wil doen met een bepaalde toko zou je dat toch op voorhand uit moeten kunnen sluiten?
plan: Eerste versie shopfilter in de Pricewatch - Development-iteratie #204 gemist? Deze functie die je beschrijft is gisteren toegevoegd. ;)

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• panterbv
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-05 21:31
Eindelijk
het was me ontgaan had juist gisteren er nog om gezocht.
8)7

Gevonden.

[ Voor 14% gewijzigd door panterbv op 01-04-2021 19:26 ]

Pagina: 1