gopro hero 9 gebruiken als gewone camera

Pagina: 1
Acties:
  • 1.754 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijgjeklots
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 14-03-2021
Graag jullie mening over het gebruik van een Hero-9 voor het filmen van mijn zoon als keeper.

Al jaren sta ik achter het doel om aanvallen van de tegenstander of onze eigen aanvallen vast te leggen. Dat doe ik met mijn telefoon (Samsung A50). Ik wilde dit seizoen gaan filmen met een veel betere mobiel (bijv. Galaxy 20 etc), maar zag daar bedragen van 900 tot 1100 euro staan. Maar daar zit ook stabilisatie, 4k of zelfs 8k op en fantastische zoom mogelijkheden.

plotseling moest ik vandaag denken aan de goPro camera's en zag dat er zelfs een GPro 9 uitgekomen is. Daarbij las ik hier in het forum dat leden deze gebruiken voor duiken, wakeboarden, wielrennen, mountainbiken en wat al niet meer voor stoers en actiefs. Bij mij gaat het dus alleen om stilstaand achter/naast een voetbaldoel of vanaf de middellijn wedstrijden/acties vast te leggen.

Concrete vraag: is zo'n GoPro daarvoor geschikt? kun je inzoomen? de kwaliteit met 4k moet ruimschoots goed zijn? ik wil altijd de filmpjes bewerken in mijn filmora video bewerkingsprogramma en hou aan het einde altijd wedstrijd interviews met trainers, scheidsrechter en spelers kan dat ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fdees
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:34

fdees

Trust me I'm an Engineer

Zoek je niet gewoon een camcorder op een statief.

Een Action camera is voor het filmen vanuit beweging.

Je kan het er allemaal met een GoPro, doen maar een tablet is in deze situatie net zo goed/onhandig

The client is not always right. - Enzo Ferrari; Design the Future

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:04
GoPro's hebben een hele wijde lens, en je kan niet optisch inzoomen, alleen digitaal (wat dus voor slechtere kwaliteit zorgt). Dus nee, een actiecamera zoals een GoPro is niet geschikt voor het filmen van een voetbalwedstrijd vanaf de zijlijn.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijgjeklots
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 14-03-2021
Nou Fdees en Hahn, dank jullie wel voor de snelle en duidelijke reactie. Ik heb, nu ik er over nadenk, ook nog nooit iemand bij een wedstrijd met een GoPro zien filmen.

Weg optie dus. Succes met jullie acties en de GoPro natuurlijk. groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis20127
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 20-04-2022
Onzin, kan prima. Doe ik al jaren. Ook al is het oude topic reageer ik alsnog. Geeft mooie beelden en prima feedback mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Oude koeien kunnen prima in de sloot blijven :)

Ticking away, the moments that make up a dull day

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.