Toon posts:

KIN en UTNP kopen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• flip75
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-03 21:11
Mijn vraag
Hoe kan in het beste kleiner crypto munten aanschaffen? Specifiek heb ik interesse in KIN en Universa

Relevante software en hardware die ik gebruik
Niks speciaals

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Google afgezocht en veel met vriend over gesproken

Dus, ben benieuwd naar jullie ervaring om voor kleine bedragen KIN en UNTP te kopen en een aantal jaren te laten staan zonder er teveel naar te moeten kijken.

Alle reacties

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Wat heb je gevonden op Google? En wat zei je vriend?

• flip75
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-03 21:11
gysman11 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 18:16:
Wat heb je gevonden op Google? En wat zei je vriend?
Google stuurt mij alle kanten op en de wegen die ik tot nu toe had geprobeerd gaven de exchanges telkens aan dat ze niet handelen in deze crypto. Ik heb ook wat gelezen over cointiger.
Mijn vriend zei dat hij het niet meer precies wist... ook niet veel aan dus.

Ben dan ook erg benieuwd naar jullie ervaringen. Al mijn aankopen tot nu toe alleen via litebit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _NooT_
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 24-03 18:38
Ik ga eraan uit dat je wat huiswerk gedaan hebt.
Dit zijn toch wel erg obscure tokens als je het mij vraagt.

Maar goed, om je vraag te beantwoorden; kijk bijvoorbeeld eens op CoinGecko.
Hier kan je naast de koers ook aardig wat informatie over de meeste crypto vinden.
Zoals ook, op welke Exchanges (beurzen) deze verhandeld worden:

UTNP en KIN.

Check ook of de Exchange te vertrouwen is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Michael1992
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-03 16:05
Hallo,

Zelf een investeerder van Universa (UTN/UTNP) vanaf dag 1.
Project heeft zeker potentie maar het is een long term investment.
Ze hebben afgelopen week wel het e.e.a. voor mekaar gekregen in Tunesië zou zeggen verdiep je er even in.
De exchanges van UTNP Bilaxy/IDCM heb ik zelf persoonlijk allebei gebruikt en tot op heden geen problemen mee gehad.

Of je wel of niet moet kopen voor kleine bedragen is natuurlijk helemaal aan jou! Verdiep je erin, kijk wat ze willen bereiken en al bereikt hebben en doe daar je eigen oordeel mee of je wilt investeren of niet.
Mocht je nog meer vragen hebben kan je altijd een DM sturen of de telegram group joinen.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee