Vraag

• Gemmeke
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 29-03 10:24
Ik zit momenteel op 115 ms en download speed van 9mb/s

Als ik mijn TP-link beneden waar het verbonden is aan het internet van stopcontact verander krijg ik terug 11ms en 80mb/s in mijn kamer (derde verdiep)

maar na een paar uur later krijg ik terug slecht internet.. Hoe komt dit? Ik kan toch moeilijk elke keer mijn TP-Link uittrekken en terug insteken als mijn internet slecht is.

Ik gebruik de TP-link 2000mb/s
https://www.tp-link.com/n...powerline/tl-pa9020p-kit/

alvast bedankt om het te lezen. _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • +7Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:43
Trek een kabel, ben je gegarandeerd van het probleem af

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

mad-dog schreef op zondag 14 maart 2021 @ 18:02:
Trek een kabel, ben je gegarandeerd van het probleem af
Ongetwijfeld gaat de TS zeggen dat het trekken van een kabel niet mogelijk is

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • +2Henk 'm!

• mad-dog
Brahiewahiewa schreef op zondag 14 maart 2021 @ 18:09:
[...]

Ongetwijfeld gaat de TS zeggen dat het trekken van een kabel niet mogelijk is
Ongetwijfeld gaan de anderen daar weer op reageren dat niks onmogelijk is...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Nu online
Niks is onmogelijk.. tijd moeite en geld.
That's all...

Optie 1 trek een utp kabel.
Optie 2

[Voor 25% gewijzigd door jack zomer op 14-03-2021 18:32]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mad-dog
jack zomer schreef op zondag 14 maart 2021 @ 18:30:
Niks is onmogelijk.. tijd moeite en geld.
That's all...

Optie 1 trek een utp kabel.
Optie 2
Optie 2: Trek een kabel :Y

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-02 22:16
Je kan kijken welke apparaten gebruik maken van stroom en uitsluiten of 1 van deze apparaten mogelijk de verstoring veroorzaken.

dimmers, aquarium en andere adapters die schakelen tussen stroom frequenties zijn vaak de boosdoeners.

welke apparaten staan aan, zijn er misschien apparaten aangegaan.

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12:21
Gemmeke schreef op zondag 14 maart 2021 @ 17:13:
Ik zit momenteel op 115 ms en download speed van 9mb/s

Als ik mijn TP-link beneden waar het verbonden is aan het internet van stopcontact verander krijg ik terug 11ms en 80mb/s in mijn kamer (derde verdiep)

maar na een paar uur later krijg ik terug slecht internet.. Hoe komt dit? Ik kan toch moeilijk elke keer mijn TP-Link uittrekken en terug insteken als mijn internet slecht is.

Ik gebruik de TP-link 2000mb/s
https://www.tp-link.com/n...powerline/tl-pa9020p-kit/

alvast bedankt om het te lezen. _/-\o_
Standaard probleem van een Powerline.

Beste resultaat met Powerline is enkel binnen 1 aardlek gebruiken en enkel in walloutlets.
Anders gaat 't drastisch achteruit.

Dat af en toe de verbinding wegvalt etc is helaas bij meeste Powerline het geval.

Dus af en toe dat ding er in en uithalen kan helpen...

Beste blijft een kabel inderdaad. Zelfs Mesh (oftewel APs met elkaar verbonden met WiFi) levert in mijn ervaring stabielere verbinding op.

Beste blijft verder inderdaad een goede netwerkkabel te leggen.

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

• PA5AM
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09:05
Powerline is een drama. Het veroorzaakt zelf veel storing maar is ook kwetsbaar voor storing van andere apparaten. Het aanzetten van apparaten bij jou of zelfs je buren kan flinke invloed hebben op de verbinding

Jij krijgt van mij 8 punten en 3 strepen

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee