Ik heb een klein (vis)bootje en op deze boot heb ik wat netwerk apparatuur (fishfinders).
Nu ben ik op het punt beland dat er wat aansluitingen tekort zijn en wil ik een switch gebruiken.
Helaas kom ik niet weg met een simpele 12v switch voor thuisgebruik, tenminste niet voor de long term
Ben dus opzoek naar een simpele betaalbare 12V IP65 switch (IP67 hoeft niet perse) met minimaal 5 aansluitingen (max rond de 100 euro).
Hij wordt onder het console gemonteerd dus moet tegen af en toe wat regendruppels / vocht kunnen.
Heb het internet afgestruind, maar tot nu toe 1 oplossing gevonden.
Helaas heeft deze ook 1 port te weinig waardoor hij ook al afvalt
Tevens niet officieel I65 maar aan de specs te zien kan deze wel buiten gebruikt worden.
https://www.technautic.nl...ernet-switch-5-port-10100
Hebben jullie nog ideeën?
Ik heb thuis meerdere simpele 12v switches liggen die ik zo zou kunnen monteren,
alleen ze zijn niet IP65 zeg maar. Wellicht een compartiment waar hij in kan die wel waterdicht is?
Wat voor doos zou ik dan moeten hebben ivm RJ45 doorvoer ?
Graag hoor ik jullie ideeën!
Dank
Nu ben ik op het punt beland dat er wat aansluitingen tekort zijn en wil ik een switch gebruiken.
Helaas kom ik niet weg met een simpele 12v switch voor thuisgebruik, tenminste niet voor de long term
Ben dus opzoek naar een simpele betaalbare 12V IP65 switch (IP67 hoeft niet perse) met minimaal 5 aansluitingen (max rond de 100 euro).
Hij wordt onder het console gemonteerd dus moet tegen af en toe wat regendruppels / vocht kunnen.
Heb het internet afgestruind, maar tot nu toe 1 oplossing gevonden.
Helaas heeft deze ook 1 port te weinig waardoor hij ook al afvalt
Tevens niet officieel I65 maar aan de specs te zien kan deze wel buiten gebruikt worden.
https://www.technautic.nl...ernet-switch-5-port-10100
Hebben jullie nog ideeën?
Ik heb thuis meerdere simpele 12v switches liggen die ik zo zou kunnen monteren,
alleen ze zijn niet IP65 zeg maar. Wellicht een compartiment waar hij in kan die wel waterdicht is?
Wat voor doos zou ik dan moeten hebben ivm RJ45 doorvoer ?
Graag hoor ik jullie ideeën!
Dank