Toon posts:

eufy 2k deurbel

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Cv204
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 14-03-2021
Mijn vraag
...deurbelmet batterij eufy 2k met homebase bedraad aansluiten voor opladen met transfo

...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...heb de deurbel op transfo 12v ac aangesloten ,de 2 draden die uit de transfo komen aangesloten op de 2 schroefjes van de eufy deur bel ,deurbel laat op maar wanneer aangebeld wordtspringt de zekering .rara
ben helemaal niet op de hoogte van electro .Wat doe ik fout

Alle reacties

• quakel
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-02 08:18
8 volt gebruiken ipv 12 volt?

• ymoona
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-04 15:50
Ik wil ook een 2k battery powered deurbel kopen, en deze dan aansluiten op de bestaande trafo.

Begrijp ik goed dat je gong eruit gehaal heb? En dan de bel trafo rechtstreeks op de deurbel?
Volgens de handleiding is het een kwestie van bel drukker er af, draadjes los, draadjes op de eufy aanprikken en gaan.

Heb je het nog werkende gekregen?

https://f1nerd.nl

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:50

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik heb dezelfde setup: eufy 2k aangesloten op oude travo met alleen de eufy bellen. IN het begin gaf hij keurig aan in de app dat hij aan continue stroom hing (groene stekkertje) maar sinds een maand of 2 niet meer. Ik meet 12V AC op de schroefjes, maar hij vertikt het om het te gebruiken en de accu loopt gewoon leeg to 20% en dan moet ik hem demonteren en via USB opladen.

Dus in principe kan het wel, maar in de praktijk levert het zeer regelmatig problemen op.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee