Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• EKorvemaker
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 25-05 12:09
Mijn vriendin heeft zich op 8 januari 2020 ingeschreven bij de KVK voor een kleine onderneming.
Nu willen wij samen aangifte doen (fiscaal partners) alleen staat haar onderneming er niet bij (voor ingevuld).
De rest (mijn inkomen en haar inkomen) staat zoals altijd correct ingevuld. Mijn vriendin heeft elke 3 maanden belasting aangifte gedaan voor haar onderneming. Moeten wij nu zelf haar gegevens nog invullen bij de belastingaangifte of hoeft dit niet omdat zij er mee begonnen is op 8 januari 2020?

Ik kan op google niets verder vinden hierover. Ik hoor graag jullie adviezen/reacties :)

Alvast bedankt.

• t_captain
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 22:52

t_captain

Moderator General Chat
Die "elke drie maanden" is BTW. Dat staat los van inkomstenbelasting. Het zou een mooie boel zijn als je alleen maar BTW hoefde te betalen :)

• cryptapix
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 06:36
Ik vraag me af of je hier überhaupt enig onderzoek naar hebt gedaan. Natuurlijk moet ze alle inkomsten over 2020 opgeven. Of houd je je loondienst ook achter als je op 2 januari start?

En die 3 maandelijkse aangifte zal wel btw zijn. Geen IB.

En als je het hier al post: EKorvemaker in "Belastingaangifte 2020", is het onnodig om een uur later dit separaat topic aan te maken. Zeker niet als je 11 minuten na je post daar je antwoord al hebt.

[Voor 32% gewijzigd door cryptapix op 14-03-2021 16:35]

• t_captain
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 22:52

t_captain

Moderator General Chat

Dubbele vraag, geen aanzet tot nuttige discussie.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True