Vraag
Beste antwoord (via Dalil op 14-03-2021 20:02)
Daar is zo te zien wat vuurvaste specie weg. Dat wil je idd fixen voordat je je haard laat stoken.
Verder is het voor de verzekering aan te raden je schoorsteen te laten vegen. Dat zou ik als eerste laten doen; kost je weinig en een schoorsteenveger kan je ws ook voorzien van goed advies over hoe je schouw er nu bij staat en of dit echt gefixt moet worden.
Verder is het voor de verzekering aan te raden je schoorsteen te laten vegen. Dat zou ik als eerste laten doen; kost je weinig en een schoorsteenveger kan je ws ook voorzien van goed advies over hoe je schouw er nu bij staat en of dit echt gefixt moet worden.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Alle reacties
Daar is zo te zien wat vuurvaste specie weg. Dat wil je idd fixen voordat je je haard laat stoken.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
schoorsteen vegen had ik al laten doen door een geromeerd bedrijf, maar ik weet nou niet zeker of ze dit over het hoofd hadden gezien of dat het echt gefixt moet worden 
Maar thanx dat weet ik iig dat ik niet genaaid word als ze aangeven dat het gefixt moet worden

Maar thanx dat weet ik iig dat ik niet genaaid word als ze aangeven dat het gefixt moet worden

Kleine tip als je dan toch kosten gaat maken, vraag eens naar de mogelijkheden voor een gesloten haard
.
https://www.kachelspecial...pen-en-gesloten-houthaard

https://www.kachelspecial...pen-en-gesloten-houthaard
[Voor 64% gewijzigd door Sport_Life op 14-03-2021 21:42]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Panasonic Aquarea 9KW (in bestelling) | Doel: Gasloos in 2023