Na lang wikken en wegen is vorige week de knoop doorgehakt en is de Sennheiser Ambeo soundbar aangeschaft. Alle draden van de soundbar zijn netjes weggewerkt in een koker achter de tv. Nu zijn we op zoek naar een subwoofer, welke draadloos aangesloten kan worden, zonder kwaliteitsverlies. We willen geen lelijke kabels in het zicht hebben. Stopcontact zit gelukkig wel in de buurt, waar we de subwoofer willen gaan plaasten.
Ik zoek een?
Subwoofer, welke draadloos aangesloten kan worden/draadloos gemaakt kan worden.
Wat is je budget?
+/- 1.500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ter ondersteuning van de Sennheiser Ambeo soundbar. Het mooiste zou zijn als deze ook werkt met de multi-room van BlueSound.
Wat heb je zelf al gevonden?
Voorkeur merk REL en SVS (andere merken zijn ook welkom). Deze bieden ook adapters aan om speakers draadloos te maken. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze producten? Wel/geen kwaliteiutsverlies? Storing van andere frequenties?
Welke vragen heb je hier nog over?
Kan een subwoofer gebruikt worden voor meerdere apparaten/toepassingen? Zoals bijvoorbeeld een soundbar en een multi-room systeem?
Hopelijk kan/wil iemand ons verder helpen in onze zoektocht
.
Ik zoek een?
Subwoofer, welke draadloos aangesloten kan worden/draadloos gemaakt kan worden.
Wat is je budget?
+/- 1.500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ter ondersteuning van de Sennheiser Ambeo soundbar. Het mooiste zou zijn als deze ook werkt met de multi-room van BlueSound.
Wat heb je zelf al gevonden?
Voorkeur merk REL en SVS (andere merken zijn ook welkom). Deze bieden ook adapters aan om speakers draadloos te maken. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze producten? Wel/geen kwaliteiutsverlies? Storing van andere frequenties?
Welke vragen heb je hier nog over?
Kan een subwoofer gebruikt worden voor meerdere apparaten/toepassingen? Zoals bijvoorbeeld een soundbar en een multi-room systeem?
Hopelijk kan/wil iemand ons verder helpen in onze zoektocht