Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil dit systeem als huis-tuin-keuken-gaming systeem gaan gebruiken. Kortom, het moet gewoon een heel stevig all-round systeem worden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet echt van toepassing, heb naast mijn basis nu voor circa €1000,= componenten uitgekozen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
• Fractal Design Meshify C (Dark) TG
• Crucial BX500 240gb SSD
• Seagate 1000gb HDD
• ASUS ROG STRIX RX 580 GAMING OC 8gb
• Corsair 650TX voeding
• AOC CQ27G2U/BK
• Logitech C930E HD Pro webcam
• Logitech MK710 KB + muis
• Logitech Z4 2.1 set
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hetgeen ik aan wil schaffen:
• MB: Asus ROG STRIX X570-E Gaming
• CPU: AMD Ryzen 7 5800X
• CPU Cooler: Cooler Master MA410M
• RAM: Kingston HyperX 32GB 3200MHz DDR4 CL16 DIMM (Kit of 2) Fury RGB
• SSD: Samsung 970 EVO PLUS M.2 1TB
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken. Voor mij is de prijs-kwaliteit verhouding doorslaggevend.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dit systeem komt in een aparte kamer te staan. Hoef dus geen rekening te houden met de WAF
.
Ga je overklokken?
Nee, standaard draaien
Wat verwacht je van ons?
Denk dat het ruim 15 jaar geleden is dat ik mijn laatste eigen build heb gemaakt. Dit worden mijn eerste stapjes terug op dit pad. Ik zou het fijn vinden als jullie mee willen kijken en mij kunnen adviseren of er nog enige logica zit in hetgeen ik wil bouwen of dat ik terug ben op niveau n00b en bepaalde dingen compleet over het hoofd zie. Alvast dank voor jullie tijd, aandacht en feedback.
Ik wil dit systeem als huis-tuin-keuken-gaming systeem gaan gebruiken. Kortom, het moet gewoon een heel stevig all-round systeem worden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet echt van toepassing, heb naast mijn basis nu voor circa €1000,= componenten uitgekozen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
• Fractal Design Meshify C (Dark) TG
• Crucial BX500 240gb SSD
• Seagate 1000gb HDD
• ASUS ROG STRIX RX 580 GAMING OC 8gb
• Corsair 650TX voeding
• AOC CQ27G2U/BK
• Logitech C930E HD Pro webcam
• Logitech MK710 KB + muis
• Logitech Z4 2.1 set
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hetgeen ik aan wil schaffen:
• MB: Asus ROG STRIX X570-E Gaming
• CPU: AMD Ryzen 7 5800X
• CPU Cooler: Cooler Master MA410M
• RAM: Kingston HyperX 32GB 3200MHz DDR4 CL16 DIMM (Kit of 2) Fury RGB
• SSD: Samsung 970 EVO PLUS M.2 1TB
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken. Voor mij is de prijs-kwaliteit verhouding doorslaggevend.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dit systeem komt in een aparte kamer te staan. Hoef dus geen rekening te houden met de WAF

Ga je overklokken?
Nee, standaard draaien
Wat verwacht je van ons?
Denk dat het ruim 15 jaar geleden is dat ik mijn laatste eigen build heb gemaakt. Dit worden mijn eerste stapjes terug op dit pad. Ik zou het fijn vinden als jullie mee willen kijken en mij kunnen adviseren of er nog enige logica zit in hetgeen ik wil bouwen of dat ik terug ben op niveau n00b en bepaalde dingen compleet over het hoofd zie. Alvast dank voor jullie tijd, aandacht en feedback.
Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P