Ik heb een strip met WS2813 led's in mijn pc gemaakt en deze aangesloten op de argb header van mijn B550 Gaming board. Ik heb nu een gek probleem ermee. De led's lijken alleen per 2 aangestuurd te worden. De totale strip lengte klopt. Als ik bv stack gebruikt als effect komen elke 2e run er 2 led's bij. Water effect doet 2 aan, alles uit, dus klopt ook niet. Ik heb 66 led's op de strip maar als ik 64 of 65 in stel branden altijd de laatste 2 niet. Bij 66 branden ze allemaal.
De strip heb ik eerst met een arduino getest en dat werkte prima dus het ligt aan de aansturing vanaf het bord. De strip was totaal 300 led's en de hele strip werkte correct met de arduino als test. Ook heb ik 2 strip's parallel in de kast en beiden doen hetzelfde, dus het zijn niet de strip's.
Heeft iemand dit eerder gezien toevallig?
De strip heb ik eerst met een arduino getest en dat werkte prima dus het ligt aan de aansturing vanaf het bord. De strip was totaal 300 led's en de hele strip werkte correct met de arduino als test. Ook heb ik 2 strip's parallel in de kast en beiden doen hetzelfde, dus het zijn niet de strip's.
Heeft iemand dit eerder gezien toevallig?