Hi,
Ik wilde even jullie mening. Ik heb de naam even verwijderd tot ik een reactie/meer zekerheid heb. Het gaat in ieder geval om iemand die ruim 900 advertenties heeft, dus OF een erg groot hart voor goede doelen heeft/wel erg veel mensen om cadeau's aan te geven OF liegt over zijn inzet voor goede doelen en gewoon een handelaar is, wat ik walgelijk zou vinden (verkooptrucs mogen, maar niet over de rug van goede doelen).
Ik kopieer even hetgeen ik heb gestuurd.
PS: ik heb beperkt toegang tot internet op het moment, dus als ik niet direct reageer weet je waarom.
Ik wilde even jullie mening. Ik heb de naam even verwijderd tot ik een reactie/meer zekerheid heb. Het gaat in ieder geval om iemand die ruim 900 advertenties heeft, dus OF een erg groot hart voor goede doelen heeft/wel erg veel mensen om cadeau's aan te geven OF liegt over zijn inzet voor goede doelen en gewoon een handelaar is, wat ik walgelijk zou vinden (verkooptrucs mogen, maar niet over de rug van goede doelen).
Ik kopieer even hetgeen ik heb gestuurd.
Ik wil graag jullie mening hierover.Hi X,
Elke keer als ik een advertentie plaats ben jij een van de eerste die reageert. Heel fijn natuurlijk, maar je gaat standaard onder de minimumprijs zitten. Ik weet niet hoe dit voor andere mensen is, maar als ik zeg dat iets een minimumprijs is, dan is dat het ook. Het is geen vraagprijs waarover onderhandeld kan worden.
Daarnaast geef je eigenlijk bij elk bericht wel aan dat het een cadeau of voor een goed doel is, mogelijk in de hoop dat mensen dan over hun hart strijken. Nu kan het natuurlijk zo zijn dat je gigantisch veel cadeau's geeft en dit allemaal voor goede doelen doet, maar toch bekruipt mij de twijfel dat je een handelaar bent die onder minimumprijzen gaat zitten met dit argument in de hoop dat mensen akkoord gaan en je zelf de marge opstrijkt ipv daadwerkelijk aan een goed doel te geven of cadeau te geven. Ik heb daarom voorgenomen om dit rechtstreeks aan je te vragen. Er is immers niets mis met een handelaar zijn, maar niet als je hiervoor dergelijke dingen zegt.
PS: ik heb beperkt toegang tot internet op het moment, dus als ik niet direct reageer weet je waarom.
[Voor 3% gewijzigd door LewisVries op 13-03-2021 16:49]