Toon posts:

Tweaker zegt telkens dat het voor goed doel is

Pagina: 1
Acties:
  • 1.177 views

• LewisVries
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-11-2021
Hi,

Ik wilde even jullie mening. Ik heb de naam even verwijderd tot ik een reactie/meer zekerheid heb. Het gaat in ieder geval om iemand die ruim 900 advertenties heeft, dus OF een erg groot hart voor goede doelen heeft/wel erg veel mensen om cadeau's aan te geven OF liegt over zijn inzet voor goede doelen en gewoon een handelaar is, wat ik walgelijk zou vinden (verkooptrucs mogen, maar niet over de rug van goede doelen).

Ik kopieer even hetgeen ik heb gestuurd.
Hi X,

Elke keer als ik een advertentie plaats ben jij een van de eerste die reageert. Heel fijn natuurlijk, maar je gaat standaard onder de minimumprijs zitten. Ik weet niet hoe dit voor andere mensen is, maar als ik zeg dat iets een minimumprijs is, dan is dat het ook. Het is geen vraagprijs waarover onderhandeld kan worden.

Daarnaast geef je eigenlijk bij elk bericht wel aan dat het een cadeau of voor een goed doel is, mogelijk in de hoop dat mensen dan over hun hart strijken. Nu kan het natuurlijk zo zijn dat je gigantisch veel cadeau's geeft en dit allemaal voor goede doelen doet, maar toch bekruipt mij de twijfel dat je een handelaar bent die onder minimumprijzen gaat zitten met dit argument in de hoop dat mensen akkoord gaan en je zelf de marge opstrijkt ipv daadwerkelijk aan een goed doel te geven of cadeau te geven. Ik heb daarom voorgenomen om dit rechtstreeks aan je te vragen. Er is immers niets mis met een handelaar zijn, maar niet als je hiervoor dergelijke dingen zegt.
Ik wil graag jullie mening hierover.

PS: ik heb beperkt toegang tot internet op het moment, dus als ik niet direct reageer weet je waarom.

[Voor 3% gewijzigd door LewisVries op 13-03-2021 16:49]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:34

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Dit is niets iets om te bediscussieren, ik ga dit even uitzoeken.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee