Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• RobertDijk
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 29-04 20:40
Hallo,

Helaas is met verhuizing de standaard van mijn Philips BDM4037U gebroken. Nu ben ik dus op zoek naar een monitor beugel. Nu vind ik genoeg beugels, deze gaan echter maar tot max 32inch.

Dus mijn vraag is dus, waar zou ik zo een beugel kunnen vinden zonder dat ik naar TV wandbeugels moet gaan. Tenzij het natuulijk niet anders kan...

Alvast bedankt.

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 19:12

g0tanks

Moderator CSA
Zoek je wel met de juiste termen? Bij een beugel zal je snel op wandbeugels uitkomen. Ik zou zoeken op (vloer)standaard: https://www.bol.com/nl/l/tv-standaarden/N/33573/

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• RobertDijk
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 29-04 20:40
Hmmm blijkbaar wel. Bedankt! Nu moet ik zeker wel iets kunnen vinden.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True