Het is misschien een leuk idee om een filter toe te voegen voor het nieuws op de home pagina. Ik zie bijvoorbeeld nieuws van nieuwe updates van software er tussen staan, alleen die sla ik 9/10 keer toch over dus daarom wou ik het graag filteren. Ik kon dit enkel nergens vinden? Ik weet niet of andere mensen dit zouden willen, maar ik dacht, ik kan het op zijn minst bespreekbaar maken.
Zo kan je bijvoorbeeld met Google News bepaalde artikelen verbergen en ervoor zorgen dat ze niet meer naar te voren komen.
We zouden bijvoorbeeld ergens bij je profiel een "persoonlijke voorkeur" kopje kunnen maken zodat wanneer je ingelogd bent dat je per categorie kunt kiezen welk nieuws je wilt ontvangen en welke niet.
Laat maar weten wat jullie ervan vinden
Zo kan je bijvoorbeeld met Google News bepaalde artikelen verbergen en ervoor zorgen dat ze niet meer naar te voren komen.
We zouden bijvoorbeeld ergens bij je profiel een "persoonlijke voorkeur" kopje kunnen maken zodat wanneer je ingelogd bent dat je per categorie kunt kiezen welk nieuws je wilt ontvangen en welke niet.
Laat maar weten wat jullie ervan vinden

When nothing goes right, go left